poniedziałek, 25 marca 2024

Nie lubię poniedziałku

Dzień dobry w poniedziałek! 👋


Statystyka na blogu mówi mi, że w poniedziałki najrzadziej pojawiają się posty i w sumie mnie to w ogóle nie dziwi, ponieważ poniedziałek jest dla mnie zawsze taki meh meh. I to bez znaczenia jak mam go zaplanowanego. Po prostu NIE LUBIĘ PONIEDZIAŁKU. Aura poniedziałku jest dla mnie zawsze na nie 😅😆😂😂😂. A Wy, lubicie poniedziałki?









Dzisiaj zaczął mi się dosyć intensywnie dzień, ponieważ musiałam zająć się kwestiami finansów, ale na szczęście ogarnęłam wszystko co musiałam, zrobiłam wyliczenia i etc. Śniadania jeszcze nawet nie zdążyłam zjeść, ale tym się nie przejmuję, ponieważ bardzo zdrowo jeść dopiero 3h po wstaniu, ponieważ w tym czasie i tak mamy "wyrzucane" ciała ketonowe przez wątrobę, która daje nam energię, więc nie ma pośpiechu moi Drodzy 😏😎. Te pieprzenia, że śniadania są najważniejsze to tylko wymysł koncernów płatków śniadaniowych, które chcą zarobić na nieświadomych konsumentach. Jeżeli macie problemy z insuliną to bardzo polecam nie jeść od razu po wstaniu. 

Powiem Wam Kochani, że mam tyle myśli w głowie, którymi bym się chciała z Wami podzielić, że możecie spodziewać się wielu postów i to nawet jednego dnia. Na pewno chciałabym poruszyć kwestię pokoju na świecie, która aktualnie jest dla mnie takim numerem 1 jeśli chodzi o moje ostatnie rozważania. Jest to dla mnie szalenie istotny temat, więc na pewno a`propos taki post się na Myślach Kobiety Wyzwolonej pojawi. 












W ogóle wielkimi krokami zbliża się Wielkanoc. Robicie coś w tym roku, czy chcecie święta spędzić bardziej na luzie bez tego corocznego sprzątania, gotowania i odwiedzania się z rodziną, której i tak nie lubicie? 😁😂😂😂😅😅😅😆😆😆😈😎 Jak tam w tym roku będzie u Was?

Personalnie powiem Wam, że dla mnie Wielkanoc mogłaby nie istnieć, ale uwielbiam babki piaskowe (szczególnie Babkę Adwokatkę - to jedyny słuszny feminatyw! 😅😆) oraz Mazurka. Taak! Mazurka mogłabym jeść i jeść, ale to jest takie zabójstwo jeśli chodzi o ilość cukru, że to szok. Niemniej raz się żyje i szkoda życia na jakieś ograniczania. Kto lubi i może niech je i się rozkoszuje jego smakiem! Na zdrowie! 😃😃😃💛💚









Kochani, życzę Wam udanego poniedziałku, aby praca minęła miło i szybko, no i oczywiście abyście się czuli zdrowi i pełni pozytywnej energii! 😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇 


Miłego poniedziałku 😊😊😊












😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz