poniedziałek, 23 lipca 2018

Lipiec oczami iPhone`a

Dzień dobry Kochani ✋ Dzisiaj folderowałam(czyżby neologizm?, bo podkreślono mi na czerwono) swoje filmiki i zdjęcia. Sporo mi to zajęło, bo miałam ponad 500 do zmodernizowania a na telefonie mam jeszcze raz tyle. A mam 8 dni na ogarnięcie tego, więc muszę się spiąć aby wszystko dokończyć i pozałatwiać różne sprawy w tym tygodniu. A teraz przejdźmy do dzisiejszego postu w zdjęciach 😊.

Lubię gotować i lubię jeść to nie podlega dyskusji. Tutaj widzicie jedno z moich ulubionych potraw, które sobie robię. Kasza gryczana z dodatkiem masła i koncentratu pomidorowego oraz pomidor i ogórek ze śmietaną, solą i dużą ilością pieprzu. Pyszne i zdrowe(nawet!) danie, ale bardzo kaloryczne. 

No tutaj to bym polemizowała. Chyba, że jest to sarkazm, bo ja nie dostrzegam super zabawy ostatnio w moim życiu... ostatnio w tym roku... Eh...

Ludzie dzielą się podczas jedzenia pomidorówki na dwie grupy. Na tych co jedzą ją z ryżem i na tych co jedzą ją z makaronem. Zdecydowanie należę do pierwszej grupy, ale jak nie było ryżu to zjadłam i z makaronem, chociaż jak dla mnie to nie jest to ten smak co lubię. 

Kiedy przeglądałam rossmannowski Skarb natknęłam się na ten produkt. Jeśli w sklepach się pojawi to na pewno zakupię, bo brzmi intrygująco.

Malibu jest dobre, słodkie i daje radę, ale najlepiej smakuje w doborowym towarzystwie. Tego dnia nie smakowało tak dobrze.

To już wielokrotnie zauważyłam, że ludzie osiągają sukces w samotności. Miłość często sprowadza na nas problemy, załamania, nerwicuje nas. To nie do końca prawda, że miłość człowieka uskrzydla. 

Lubię lato najbardziej, ale lubię też burzę, ponieważ nic nie równa się z czystym powietrzem po burzy.

Gdy Ci smutno, gdy Ci źle włącz komedię i najedz się!

Babcia Marta zawsze miała najpiękniejsze hortensje w swoim ogrodzie, ale te są równie piękne i to zasadzone przy bloczkach czteropiętrowych.

Wszystkie dziewczyny i youtuberki zachwalają tę markę cieni do powiek. Jest tania, znana i... naprawdę wyśmienita. Jestem zaskoczona jakością tychże cieni do powiek. Pierwszy raz zamówiłam paletę z Makeup Revolution i jestem oczarowana. 

Przede wszystkim urzekły mnie dwa ostatnie turkusowe cienie. Tak! ten niby granatowy jest tak naprawdę turkusowy.

Czyż ta paletka nie jest piękna? ❤❤❤

Nie łykajcie Ibum ani innych tabletek przeciwbólowych z ibuprofenem, ponieważ ten składnik często koliduje z innymi lekami, a dodatkowo podwyższa ciśnienie tętnicze i może wywoływać halucynacje. Najbezpieczniejszym lekiem przeciwbólowym, który można łączyć ze wszystkimi(prawie) lekami jest APAP.

A to mój stosunkowo nowy zakup z sex shopu Sekrecik. To majteczki z otwartym krokiem. 

To ziołowe tabletki na uspokojenie do ssania. Ktoś zna, ktoś używał?

To też nowy zakup. Uważam, że to prześliczny pas do pończoch. A Wam jak się podoba?

Wszystko co egzotyczne czy tropikalne to dla mnie must have. Kusi oj kusi. Powinnam się pośpieszyć, bo jest to edycja limitowana. Muszę kupić.

Chorowałam, ale teraz czuję się naprawdę dobrze i nie mogę narzekać. Wiadomym jest to, że moje samopoczucie zmienia się bardzo szybko, ale jeśli chodzi o zdrowie fizyczne to mam się naprawdę dobrze. 

To bardzo trafne pytanie! ha ha ha 😈😈😈😈😈😈

To była moja najgorsza wizyta u kardiologa. Już nigdy nie wybiorę się na Milionową do kardiologa.

A to w mojej przychodni, która daje wiele do życzenia. 

W tym miesiącu jadłam dwa razy pizzę, więc to chyba faktycznie o raz za dużo ha ha. Ale nie żałuję, bo dzięki mojej koleżance pierwszy raz jadłam Hawajską. Tak! mam 24 lata i nigdy wcześniej nie jadłam Hawajskiej. Była naprawdę dobra, aż jestem zaskoczona, że pizza trochę na słodko mi zasmakowała. Jeśli to czytasz, to dziękuję K. 👄❤

Nie lubię smaku piwa, ale jeśli już mam się napić to tylko z syropem malinowym. Wiem, że to profanacja piwa, ale co zrobić skoro nie lubię jego samego smaku.

Dostałam list ze zmienionym terminem do nefrologa. Przenieśli wizytę mi na dwa tygodnie do przodu. Cóż... czekam tyle, ale nie zamierzam za kolejnego lekarza płacić, bo fakty są takie, że ani Ci ani Ci nie zawsze umieją i chcą pomóc. Nawet za pieniądze...

To najpiękniejszy musical jaki obejrzałam. Biedny pisarz zakochuje się w paryskiej kurtyzanie. Gdy ich miłość może zostać zwieńczona ona zaczyna chorować na gruźlicę. Piękna historia...❤

Bardzo miło spędziłam ten dzień. Wybrałam się z koleżanką na pizzę, dłuuuugi spacer aż znalazłyśmy się w tężni solankowej. I muszę Wam powiedzieć, że w tym miejscu naprawdę znacznie lepiej się oddycha. Naprawdę!!!

A tutaj obiad zrobiony przez moją mamę. Ziemniaczki gotowane, ogórki małosolne domowej roboty i kotlety mielone. Pyszota. Na pewno nie jest to kolejny dietetyczny obiad, ale jakże pyszny.

Na koniec chcę Wam powiedzieć, że ten post pisało mi się bardzo przyjemnie, ponieważ uwielbiam wspominać to co się ostatnio wydarzyło, bo w moim życiu mimo wszystko zaszła poprawa. Czuję, że moje emocje są lepsze i nie jestem w takim opłakanym stanie. Co prawda ostatni tydzień jest dla mnie bardzo emocjonujący i trochę serducho mnie zabolało, ale czasem coś wygląda inaczej niż jest naprawdę. Mam nadzieję, że nie jestem takim złym człowiekiem jak niektórzy ostatnio o mnie pomyśleli. Moją pasją jest pisanie i obojętnie czy komuś się to podoba czy nie będę to robić, doświadczać, eksperymentować na różne sposoby dla dobra mojej działalności na Myślach Kobiety Wyzwolonej. Głęboko wierzę w to, że nikogo nie skrzywdziłam. Czasem nawet i miałabym ochotę, ale nie umiem się mścić i krzywdzić, bo zdaję sobie sprawę i doskonale wiem do czego ludzie potrafią być zdolni. Mimo, że wielokrotnie ludzie mnie ranili i ranią(nawet rodzina) to kocham ten świat, moje życie ze wszystkimi dobrymi i złymi chwilami. Wiem też, że zło kiedyś się kończy i nadchodzą dobre dni, miesiące i lata. Wiele osób mówiło mi różne rzeczy. Niektórzy nawet chcieli pomóc, ale ja zawsze jestem wierna swojej intuicji i po raz kolejny wiem, że się na sobie nie zawiodłam. Czasem mam wrażenie, że ktoś tam gdzieś mi pomaga mentalnie. 

Tymczasem 

👄❤✋✌

Wasza Aleksandra 💫😈😇




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz