poniedziałek, 30 lipca 2018

Wyjazd do Władysławowa, informacje dla Was, upały, WAKACJE!!! :)

Dzień dobry moi Kochani! 👋😊 dzisiaj przychodzę do Was z dosyć obszernym postem informacyjnym. Przemyślałam to o czym ostatnio pisałam na fanpejdżu Myśli Kobiety Wyzwolonej i doszłam do wniosku, że nie będę brała ze sobą laptopa na wakacje, ponieważ odpoczynek od Internetu, laptopa i cywilizacji ha ha 😈 dobrze mi zrobi. Jedynym źródłem dostępu do ludzkości będzie iPhone i nic więcej. W Łodzi nie będzie mnie przez 2 tygodnie!!! wiem, że to trochę długo, ale mam nadzieję, że tym sposobem przeczytacie posty, których nigdy nie czytaliście. I mam dla Was złą wiadomość. Post na blogu pojawi się dopiero 15 sierpnia! Wiem, że to kupa czasu, ale muszę wypocząć, naładować się pozytywną energią, bo przede mną będzie sporo pracy jeszcze w tym roku, aż strach pomyśleć. Choć wiadomo, że strach ma wielkie oczy. Także czekajcie na post i nie zapomnijcie o Myślach Kobiety Wyzwolonej 😇😇😇 Choć wiem, że codziennie sprawdzacie czy jakiś post się pojawił. Kiedyś zostawiłam Was na ponad 2 miesiące, a i tak czekaliście, więc dacie radę i teraz wytrzymać 2 tygodnie bez postów. Dacie radę, bo kto jak nie Wy Kochani! 😇😈😈😇 Ale również mam bardzo dobrą wiadomość. Z racji tego, że będę na wakacjach we Władysławowie zrobię tyle zdjęć, aby móc pisać Wam na blogu same ciekawe posty. Mam nadzieję, że będziecie usatysfakcjonowani. Biorę ze sobą iPhone`a i aparat, który zmieści ponad 2 tysiące zdjęć na karcie, więc będziecie mieli co oglądać. Także 15 sierpnia nowy post na blogu!!! Czekajcie na mnie Kochani!  To jedna sprawa, o której musiałam Was powiadomić. 

Kolejna kwestia to to, że oprócz tego iż będę wypoczywać, chcę zwiedzić całe Władysławowo i Wam o tym napisać. Być może nakręcę vloga, ale to nie jest pewne. Mam też nadzieję, że upały będą znośne i nie zemdleję, bo ostatnio słabo się czuję, ale dzisiaj z rana byłam u lekarze i dowiedziałam się, że leki na nadciśnienie powodują, że gorzej znosi się ciepłe temperatury, bo leki hamują termoregulację ciała. To dosyć ciekawe informacje i mam nadzieję, że Wam także się przydadzą, jeśli oczywiście chorujecie na nadciśnienie tętnicze. 

Na koniec chcę Wam życzyć udanych, zdrowych, szczęśliwych i bezpiecznych wakacji. Nie pijcie dużo, opalajcie się z głową, zabezpieczajcie się jeżeli nie wiecie z kimś ludzie, z którymi uprawiacie seks na wakacjach spali. Spędźcie te wakacje najlepiej jak możecie! Cudownych wakacji Misiaki! ❤


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz