niedziela, 30 czerwca 2019

WrocławLOVE

Dobry wieczór Wam Wszystkim 😇😇😇 Jestem sobie we Wrocławiu i jest mi tam bardzo dobrze. Wrocław to jedno z tych miast Polski, które uwielbiam. Lubię tutejszą architekturę, Stary Rynek i ludzi, którzy troszkę różnią się od Łodzian. Do Wrocławia mam duży sentyment, nawet bardzo duży. Pisałam już kiedyś Wam, że lubię Kraków za jego francuski klimat, Mazury za możliwość najlepszego odpoczynku, a Wrocław za tę całą poniemiecką otoczkę. Wiele tutaj słyszy się języka niemieckiego. Cudnie ❤❤❤ Warszawę kiedyś bardzo lubiłam, zresztą kilka miesięcy tam mieszkałam, ale dzisiaj to miasto jest dla mnie za duże, za szybkie choć tam czuje się życie, a nie to co jest w Łodzi. W Łodzi jest nijako, tak sobie, choć wiele osób lubi Łódź za jej nietypowy klimat. Tak! Łódź ma klimat, ale nie taki jaki lubię.

Wrocław to dla mnie fotografia w sepii. To jest takie miasto dla miłośników retro. A jak wiecie uwielbiam retro, vintage i noir. Tutaj można dobrze imprezować...ba! nawet bardzo dobrze! 😈 Jutro idę sobie na imprezę, bo odwiedziłam starego znajomego jeszcze z dawnych lat. Muszę się zresetować po tym nieciekawym(nie chcąc używać wulgaryzmów) miesiącu. We Wrocławiu jest więcej przestrzeni, można porozmawiać po niemiecku udając Austriaczkę. Uwielbiam ich akcent. We Wrocławiu jestem taka jaką w Łodzi nie mogę być. To jest coś takiego, jak założenie nowej twarzy. Nowi ludzie, nowy mały świat. Nikt mnie tam nie zna, oprócz kilku osób z reala i wirtuala... i to jest piękne. Totalna anonimowość. Czasem to bardzo lubię. To takie odprężające dla umysłu kiedy bez obawy mogę sobie iść na miasto, bez strachu, że spotkam moich wrogów, byłe miłości, czy sąsiada z mieszkania obok. To miasto ma duszę, za to je uwielbiam. Kochać nie wiem czy kocham. Raczej staram się być oszczędna w używaniu tego słowa, bo dla mnie jest zbyt intymne. Wrocław uwielbiam, może za 3 lata będę kochać ❤❤❤

Słodkich snów Wam życzę i cudownego lipca.

PS. Lubię miesiące, w których 1 dzień miesiąca przypada w poniedziałek 😈😈😈😈😈😈



Za jakiś czas wrócę do Łodzi, bo muszę kilka spraw załatwić, abym mogła pozałatwiać potem sprawy osobiste. Ale najpierw muszę skończyć 21 tekstów dla szefa mojej mamy i inne takie. Ale wiecie... lubię to, to nie ma co mówić o tym, że trzeba to zrobić 😈


Buziaki 👄👄👄

2 komentarze:

  1. Na pewno na ten blog w przyszłości będę wracał.Dlatego tak uważam bo cały blog jest po prostu niesamowicie ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za ten miły komentarz :)

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Aleksandra

      Usuń