piątek, 28 czerwca 2019

ZAKUPY KOSMETYCZNE, czyli coś, co lubią babeczki najbardziej :)

Dzień dobry tego pięknego słonecznego ale nieupalnego dnia 😇. Dzisiaj przygotowałam dla Was lekki i przyjemny post, ponieważ komu by się chciało wysilać kiedy jest ciepło. W czerwcu oprócz smutnych i nieprzyjemnych dni robiłam sporo zakupów i właśnie dziś chciałabym Wam pokazać najciekawsze produkty kosmetyczne, które kupiłam. Choć oprócz kosmetyków znajdziecie w dzisiejszym wpisie sukienkę oraz biżuterię. Zapraszam do lektury!

Tutaj widzicie fragment mojej toaletki. Ale nie o tym chciałam prawić. Przedstawiam Wam świetny tusz do rzęs marki L`Oreal Mega Volume Miss Manga. Ta maskara dostępna jest tylko internetowo. A co w niej jest takiego świetnego? Nie skleja rzęs, przyjemnie pachnie, ma ruchomą szczoteczkę(dla tych z umiejętnością nadgarstka 😈), ładne opakowanie i super końcowy efekt. Serdecznie polecam. Dodatkowo cena też jest dobra, ponieważ tusz kosztuje 30 złotych, a wiadomo, że w takim Rossmannie za tusze tej marki trzeba zapłacić 50-70 złotych. 

A to perfumy, o których marzyłam! Jest to luksusowy zapach Lalique Amethyst. Perfumy kosztują 500 złotych, aczkolwiek na Notino dostaniecie je w promocji i to całkiem sporej, ponieważ ja zapłaciłam za nie JEDYNIE 100 ZŁOTYCH!!! Ten zapach jest słodki ale z nutą kwaśności, ponieważ Amethyst pachnie jak letnie czarne porzeczki, wymieszane z jeżynami, które posypane są cukrem. Jest to cudowny zapach dla miłośniczek baśniowych zapachów. Oczywiście recenzja tychże perfum pojawi się na blogu i dokładniej poznacie ten cudowny zapach. Moja objętość to 100 ml czyli bardzo dużo. Flakon jest szklany, fioletowy i bardzo elegancki. Jestem zachwycona, że posiadam już te perfumy, ponieważ ich moc, projekcja i zapach są fenomenalne. CUDO WE FLAKONIKU!

Tutaj sprawiłam sobie srebrne kolczyki z niebieskimi(wręcz granatowymi) cyrkoniami. Kolczyki są klasyczne, delikatne i ładnie prezentują się na uszkach. Jeśli myślicie o tym gdzie najlepiej kupować biżuterię to polecam YES. Za przesyłkę online nie zapłacicie ani grosza. Płacicie jedynie za produkt, który kupujecie na stronie. 

Przy okazji kupowania sobie kolczyków zakupiłam prezent dla mojej mamy na Dzień Matki. Są to również srebrne kolczyki ze sporą ilością małych cyrkonii. Kolczyki są w kształcie listów. 

Na Notino kupiłam nową paletę cieni z Makeup Revolution - Iconic 3. Jest to paleta z cieniami w kolorze nude oraz pudrowego różu. Piękna jest!

Najpiękniejsze kolory cieni, które posiadam. Szczególnie piękny efekt dają cienie pudrowo-różowe. 

Tutaj chciałabym Wam pokazać najlepszy płyn do kąpieli jaki kiedykolwiek miałam, a miałam ich mnóstwo, ponieważ uwielbiam długie kąpiele z bąbelkami. Ten różowy płyn pachnie jak guma balonowa - idealny zapach i idealna wieeeeelka piana. Króliczki Playboya byłyby zachwycone z objętości piany jaką ten płyn tworzy. To produkt z Avonu. Kosztuje jedynie 11 złotych a daje mnóstwo przyjemności. Dzieci również byłyby bardzo zadowolone. Szczególnie małe księżniczki. Ten produkt ucieszy kobiety, nastolatki i tak jak wspomniałam wyżej - małe księżniczki. 

Od zawsze lubię kupować kubki. Zawsze kupuję inny kubek... taki już mam zwyczaj. Ten kupiłam dla mojej mamy, ponieważ chciała większy kubek niż ma. Pojemność tego wynosi 450 ml. 

Ten kupiłam dla Adama. Moja mama już chciała go przechwycić ale jej nie pozwoliłam 😈😈😈 Kupiłam jeszcze 3 kubek ale nie zrobiłam zdjęcia. Z tej samej serii kupiłam kubek z liśćmi palmy, ponieważ uwielbiam ten motyw na ubraniach i przedmiotach. 

Musiałam kupić nowe pędzle do makijażu, ponieważ 3 już były takie... meh - jak to Amerykanie mówią. I ten zakup chyba zaskoczył mnie najbardziej, ponieważ jakość tych pędzli jest obłędna. Dodatkowo są tak mięciutkie, że mimo iż mam miękkie pędzle to ta miękkość mnie zachwyciła. A gdzie takie cudo? W H&M. Cena nie jest niska, ale odpowiednia dla tak cudownych pędzli. Polecam. 

A tu przedstawiam Wam mój jeden z najnowszym zakupów, a mianowicie srebrny naszyjnik z YES. Na blogu mieliście już możliwość zobaczenia na mnie ten pięknej biżuterii. Ten naszyjnik daje taki smyczkowy efekt, ponieważ lekko zwisa w kierunku biustu krzyżyk. Choć żałuję, że nie jest dłuższy. Niemniej piękny efekt daje na kobiecej szyi. 

Tu przedstawiam Wam sukienkę letnią w kolorze landrynkowego pudrowego różu. 

Sukienka jest długości midi(do połowy łydki). Tył ten sukienki jest obłędnie seksowny. Dodatkowo sukienka posiada głęboki dekolt w serek z przodu. Do tej sukienki nie trzeba nosić stanika, ponieważ ten dekolt pięknie modeluje biust i nie wiem jak ta sukienka to robi, że cycki nie rozjeżdżają się na boki tylko są ściągnięte jak przy noszeniu push-upa. MAGIC!


Mam nadzieję, że czymś Was zainspirowałam 😇😇😇 Te zakupy były naprawdę bardzo ale to bardzo udane. Każda kobieta od czasu do czasu potrzebuje wydać na siebie więcej aby poczuć się lepiej, choć ten rok dla mnie jest dobry oprócz choroby mojej cioci. Ale nie ma co zapeszać, ja jestem dobrej myśli, że ona wyjdzie z tego cało. Trzymajcie kciuki!!! 😇 Dziękuję za wszystkie miłe słowa i dobre rady, jesteście super! ❤


Macie już jakieś plany na wakacje czy urlopy? A jeśli już to wybieracie się w Polskę czy będziecie odpoczywać poza granicami Polski? Może macie jakieś miejsce do polecenia, które jest warte uwagi wg Was? 


Buziaki Misiaki 👄👄👄✋❤

2 komentarze:

  1. Poszłaś na zakupy i z konta odparowało 500 zł a nic nie kupiłaś :D To u was normalne :P
    Sukienka może być, mogłaś już ją założyć i zrobić fotkę co by pokazać jak jest dopasowana :XD
    A nie wrócić do domu i powiesić obok 50 innych sukienek w szafie, mówiąc na drugi dzień, że nie masz w czym chodzić :)

    Nie pozostało nic innego jak polecić Ci pierogi z jagodami :-) będziesz wyglądała jak taki wampir z fioletowo czerwoną krwią w kącikach ust, tylko uważaj na sukienkę, gdyż nie wymyślono jeszcze proszku do prania spierającego plamy po soku z jagód :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem typową kobietą :P Zawsze wiem czego szukam i mam się w co ubrać, choć lubię jak mam dużo.
      Mogłam założyć, ale to nie koncert życzeń :D hahahahahhaha :P

      PS. Nie lubię pierogów z owocami :)

      Usuń