wtorek, 5 maja 2020

Przespacerowałam się i oczyściłam głowę z kilku złych myśli :)

Dobry wieczór prawie o 4 nad ranem! 😈😈😈

Jestem już cholernie zmęczona ale postanowiłam iść za ciosem i napisać kolejny post. Mam nadzieję, że to Was bardzo cieszy, ponieważ wielu z moich Czytelników sprawdza codziennie Myśli Kobiety Wyzwolonej w poszukiwaniu nowego postu ha ha ha - co jest barrrrrdzo miłe ❤.

Tak jak pisałam we wczorajszym poście zaplanowałam spacer z mamą i z Reksiem. Przespacerowałam się solidnie, bo aż 2 godziny zaliczyłam. Wybrałam się nawet na mega szybkie zakupy do Lidla. Dla tych ciekawskich z Was powiem co kupiłam. A mianowicie... dwa soki pomarańczowe, sok jabłkowy, szampon do włosów i owocową gumę... do żucia 😈👌. Także zakupy małe ale dla mnie dzisiaj bardzo potrzebne.


Spacer również był udany, chociaż troszkę męczący, bo Reksio był jakiś niespokojny, a ja miałam ciężką torbę z sokami. Ale najważniejsze, że zaliczyłam spacer tak jak sobie zaplanowałam.


Jeśli potrzebujecie oczyścić głowę z nadprogramowych i niepotrzebnych myśli to wybierzcie się na spacer, ale... nie sami, tylko z KIMŚ. Warto czasem z kimś porozmawiać o czymś przyjemnym zapominając o smutkach. Powiem Wam, że mnie spacer bardzo pomaga w regeneracji umysłu, ponieważ czuję się o połowę lepiej kiedy się dotlenię i oczyszczę z problemów. A przy okazji wspomogę swoje stawy, które cierpią podczas tej kwarantanny, choć już nie pamiętam kiedy bolały mnie nogi. Co oczywiście bardzo mnie cieszy!

Teraz leżę sobie z laptopem na udach i piszę dla siebie i dla Was post a za oknem pada deszcz. Uwielbiam ten dźwięk. Nie ma nic lepszego niż deszcz latem, altana, zimne piwo i stare przeboje z lat 90 ❤❤❤.


Dwa lata temu podobne zdjęcie sprowadziło na mnie duże kłopoty, ale dzisiaj myślę, że tak się nie stanie. Powoli zbieram się spać, ponieważ ostatniej nocy spałam może 3h, więc jestem wymęczona i dzisiaj pozwalam sobie spać tyle ile będę potrzebowała do regeneracji mojego ciała i ducha.



Dobrej nocy Misie!


Moc buziaczków i uścisków Wam przesyłam! 💋💋💋💋💋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz