piątek, 6 listopada 2020

Wróciłam! - zepsute gniazdo zasilania wyłączyło mnie z mediów na ponad 2 tygodnie :(

Dzień dobry! 😊😋😍✋

Nawet nie macie pojęcia jak bardzo cieszę się, że mogę napisać dla Was i dla siebie post tutaj na Myślach Kobiety Wyzwolonej. Jestem uszczęśliwiona, ponieważ już mam nowego laptopa dzięki czemu mogę wrócić do mediów społecznościowych, pracy, a przede wszystkim na bloga do Was. Cieszę się jak dziecko, które dostało nową zabawkę! 😆😍😎😅😅😅😅😅😅 Mam nadzieję, że i Wy cieszycie się z mojego powrotu do Internetu i internetów ha ha ha. Teraz z pewnością czeka Was lawina nowych postów, ponieważ mam wiele do opowiedzenia, napisania i podzielenia się ze wszystkimi. Oczywiście domyślam się, że jesteście ciekawi co za sprzęt kupiłam i za ile. Na pewno napiszę na ten temat osobny post, ale dzisiaj powiem tylko tyle, że zdecydowałam się kupić srebrnego laptopa marki ASUS z serii VivoBook. Jest to duży sprzęt (wiadomka! 😆 ha ha ha), ponieważ ma ponad 17 cali. Po otwarciu kartonu i skonfigurowaniu Asusa dowiedziałam się, że klawiatura jest podświetlana co bardzo miło mnie zaskoczyło, ponieważ zawsze pragnęłam mieć podświetlane klawisze w komputerze czy też laptopie. Mam nadzieję, że moje nowe "dziecko" będzie dobrze się sprawować i będę zadowolona z poczynionego zakupu. Trzymajcie kciuki za dobrą pracę Asusa, ponieważ wtedy będę tutaj obecna i będę mogła tworzyć i dzielić się z Wami swoim życiem tym mniej i tym bardziej osobistym. 


Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną od tylu lat, a także cieszę się, że zawsze ktoś nowy dołącza do naszej małej wyzwolonej rodzinki. 


Przesyłam moc całusów i mnóstwo pozdrowień, a także życzę Wam wszystkim dużo dużo zdrowia w tych pandemicznych, ograniczających (w pewnym stopniu) czasach. 

Dobre jest jedno moi Kochani, ponieważ wszystko co złe w końcu się kiedyś kończy.



Buziaczki,

Wasza Aleksandra M. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz