piątek, 8 stycznia 2021

Burgundowe włosy to jeden z najgorętszych trendów ubiegłego roku

 


Dobry wieczór. 
Większość osób wie doskonale, że zmiany to jest coś co uwielbiam i tak jest w rzeczy samej. Uważam, że należy szukać siebie, nawet jeśli nie poprzestaniemy na poszukiwaniach do końca życia. Zmiana koloru włosów zawsze mnie ekscytuje i pewnie dlatego tak wiele razy zmieniłam barwę swojej czupryny w ostatnim czasie. Jak widać nie ołysiałam, także nie ma czego się bać 😎😂😁😈😅😆. Tym razem mam burgundowe włosy, które od razu po zafarbowaniu ich były w odcieniu głębokiej śliwki, tudzież fioletu. Powiem Wam, że bardzo dobrze czuję się w takim odważnym kolorze włosów. Generalnie im odważniej, bardziej kontrowersyjnie i ekstrawagancko tym lepiej dla mnie. Uwielbiam zwracać na siebie uwagę i wyznaję zasadę, że nie ważne co mówią, ważne że mówią ha ha ha 😈.


Przez pierwszy tydzień po farbowaniu miałam taki intensywny burgund/fiolet. Nie powiem, że nie ale wiele osób na ulicy zwracało uwagę. Teraz kolor lekko się wypłukał ale nadal jest ciemny co mnie cieszy, bo obawiałam się, że włosy tak bardzo zjaśnieją mi jak podczas zafarbowania ich na rudo. Ale nic z tych rzeczy, nadal jest fioletowo ale bardziej brązowo niż burgundowo. A jak Wam się podoba?


Przy tak intensywnym i odważnym kolorze włosów zdecydowanie musi być mocny makijaż. Do takiego koloru włosów świetnie sprawdzają się fioletowe, różowe i szare cienie. I nie wolno zapomnieć o mocnym konturowaniu twarzy, ponieważ przy fioletowych włosach trzeba sobie dodać trochę ciepła, ponieważ fiolet bardzo wychładza karnację, którą zresztą mam naturalnie bladą.


Na pewno przy kolejnym farbowaniu zdecyduję się na ten sam kolor, ponieważ jestem zadowolona i nie śpieszy mi się teraz do kolejnej zmiany. Niemniej jednak zmiana na pewno będzie ha ha ha.

Poza tym burgundowe oraz fioletowe włosy to jeden z najgorętszych trendów ubiegłego roku. Uważam, że to super trend, który niesamowicie podkreśla urodę i dodaje charakteru. Wiem, że nie każdy jest na tyle odważny i pewny siebie aby w takim kolorze pokazać się na mieście. Swoją drogą nie każdej osobie będzie dobrze w takim kolorze. Opalonym nie polecam, ponieważ może być bardzo kiczowato.


Teraz ten kolor włosów wypłukał się do burgundowe brązu. Myślę, że jest ładnie. 
Niestety kolory tego zdjęcia są fatalne, ponieważ w mieszkaniu mojej cioci w przedpokoju jest fatalna barwa światła, która niestety psuje jakość zdjęcia. 

I w tym miejscu chciałabym jeszcze napisać coś na temat mojego świątecznego outfitu. Nieskromnie powiem (a kiedy Maassen była skromna? WTF?! 😈😅😆), że zrobił furorę. Zdecydowanie w 2021 roku postanowiłam, że zakupię sobie więcej marynarek, ponieważ jestem naprawdę zachwycona jak moja figura wygląda w nich. I dodatkowo marynarka to po prostu klasa! 

Zakochana też jestem w kabaretkach. Te na zdjęciu to skarpetki, które z tyłu mają duże czarne kokardki, więc jest seksualnie ale w granicach dobrego smaku. 




Buziaczki Kochani 💋💋💋💋💋









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz