poniedziałek, 18 stycznia 2021

KATARZYNA LUBNAUER w Lidlu

Dobry wieczór Kochani! 😇😎😏

Dzisiaj chciałabym na chwilę powrócić do końcówki 2020 roku. 

Będąc na zakupach spożywczych z Lady Blond w Lidlu zauważyłam, że wśród klientów sklepu jest pani Katarzyna Lubnauer (posłanka partii Nowoczesna). Chwilę, może więcej niż chwilę zastanawiałam się czy podejść do pani Katarzyny, ponieważ obawiałam się, że może mi zwrócić uwagę, ponieważ poseł, aktor, lekarz, celebryta może sobie nie życzyć aby prosić go o minutę rozmowy i wspólne zdjęcie kiedy jest na zakupach. Niemniej jednak skończyłam się zastanawiać i postanowiłam podejść i oto rezultat.


Przywitałam się z panią Kasią i poprosiłam o możliwość zrobienia sobie wspólnego zdjęcia 😃😎.

Bardzo mile zostałam zaskoczona, ponieważ pani Katarzyna Lubnauer okazała się przemiłą osobą, z bardzo pozytywną energią. Zmieniła nawet maseczkę na służbową i odsłoniła czerwoną błyskawicę do naszego zdjęcia. Bardzo miło mi się zrobiło. Także moi Kochani nie obawiajcie się podejść do osób publicznych, ponieważ nie warto się stresować, gdyż mogą się okazać świetnymi ludźmi. W Lidlu można spotkać naprawdę każdego! 💚


Z ciekawostek mogę Wam powiedzieć, że pani Kasia obchodzi urodziny tego dnia kiedy moja świętej pamięci babcia Krysia 💕. NIEZWYKŁE!






PS. Zdjęcie wyszło naprawdę dobrze 😎😎😎.

Spokojnej nocy Kochani!
💋💋💋💋💋💋💋💋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz