środa, 27 stycznia 2021

Kiedy HAJS się nie zgadza, robi się nieprzyjemnie.

Dobry wieczór.

Ten tydzień jest dla mnie niezbyt łaskawy jeśli chodzi o sprawy zawodowo-finansowe, ponieważ słabo funkcjonują serwery i być może będę mieć problem z przepływem pieniędzy. Nie ukrywam, że czuję mały stres i przez to nie mogę się skupić na tym nad czym bym się chciała. Oczywiście za wiele w tym temacie nie mogę zmienić, ponieważ to nie ja tworzę serwery, więc cóż... pozostaje mi tylko czekać cierpliwie na rozwój wydarzeń w kwestiach moich funduszy, które i tak w tym miesiącu nie są na wysokim poziomie. Niemniej jednak HAJS to HAJS i musi się zgadzać! 


Przeraża mnie wizja tego, że moje pieniądze mogłyby wyparować. Mam nadzieję, że nic takiego się nie wydarzy. Dla mnie pieniądz to pieniądz. Obojętnie czy to 5 złotych, 100 złotych czy 1000 złotych. Pieniądz jest pieniądzem i ma swoją wartość. I musi się zgadzać!

Mam nadzieję, że w ciągu dwóch dni serwery wrócą do normy i wszystko potoczy się dobrze. Jeśli zaś nie będzie funkcjonowało to co ma funkcjonować to będzie nieciekawie i nawet nie mam ochoty w tej chwili nad tym się zastanawiać. 




W tym tygodniu miałam naprawdę naprawdę wiele planów i chciałam też wyodrębnić troszkę czasu na relaks ale niestety widzę, że czasem nie warto planować, ponieważ Los ma dla nas inne zadania i problemy do ogarnięcia. Mam tylko cichą nadzieję, że moje pieniądze w ciągu dwóch dni będą na moim koncie, jeśli tak się nie stanie to znaczy, że system ma jakąś poważną awarię, a to nic dla mnie dobrego nie wróży, ponieważ te pieniądze powinnam mieć już wczoraj. Kiepsko... naprawdę kiepsko. A poza tym problemem finansowym to jest całkiem dobrze, nawet skreśliłabym "całkiem" i zostawiła samo DOBRZE. Styczeń dla mnie był niezły, ale obawiam się, że luty może być stresujący przez właśnie hajs. Ale wolę nie zapeszać, tylko cierpliwie czekać co jutro i pojutrze przyniesie. Póki co nie chcę się denerwować, bo może jeszcze ta kwestia, z którą jest problem wyjaśni się w ciągu 4 dni roboczych, bo wiadomo, że jeszcze sobota i niedziela jest. Także trzymajcie kciuki abym nie osiwiała na przestrzeni tygodnia. 






Trzymajcie się!


2 komentarze: