piątek, 15 stycznia 2021

Karmienie kaczek z miłym towarzyszem zawsze polepsza samopoczucie.

Dzień dobry Kochani! 😇👄✋

Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo lekkim i przyjemnym postem. Zeszłej soboty karmiłam kaczki z miłym towarzyszem 😆💚 co było bardzo odprężającym zajęciem. Polecam każdemu tę aktywność!


Tak wyglądała moja stylizacja na spacer, nad staw, taka zimowa ot co 😆😅😏.  
Cały mój sobotni outfit był z H&M. Ten sklep powinien zacząć mi dawać ogromne zniżki. Od stóp do głów jestem ubrana z tego sklepu, niemniej jednak nie polecam kupować tam butów, ponieważ niszczeją w ekspresowym tempie. A jak Wam się podoba?


Kocham zimę tak samo jak puszysty, biały śnieg. Taki klimat bardzo dobrze na mnie oddziałuje. A Wy lubicie zimne, mroźne, wręcz arktyczne klimaty? 😽😽😽


Kaczki, kaczki... więcej kaczek. Zdaję sobie sprawę, że są ludzie, którzy panicznie boją się tych ptaków, ale ja na szczęście do nich nie należę. Patrzenie jak kaczuchy jedzą jest bardzo relaksujące. 


Tak się zastanawiałam spacerując gdzie kaczki sypiają. W wodzie czy mają swoje specjalne "sypialnie"? 😅😆 Znacie się na tym?


Ośnieżone choinki 💙💙💙💙💙 - czy może być coś lepszego w zimowym krajobrazie?

Nie wiem czy kiedykolwiek Wam o tym opowiadałam, ale bardzo chciałabym wyruszyć zimą w podróż po Finlandii, a dokładniej Laponii. Kończąc już gimnazjum miałam takie plany, może... plany to za dużo powiedziane, ale marzenie owszem i nadal mam. Niestety (stety) nie zrealizowałam jeszcze tego marzenia, ale mam nadzieję, że kiedy zakończy się pandemia będzie więcej możliwości podróżowania i spełniania swoich wyjazdowych marzeń. W to wierzę. A póki co można podróżować po Polsce. Jeszcze tylko przydałoby się prawo jazdy, którego nie mam i nad czym bardzo ubolewam, bo się za nie nie wzięłam kiedy mogłam się wziąć. Ale w tym roku muszę zapisać się na kurs i go skończyć. Wtedy kupię sobie auto i będę się przemieszczała gdzie chcę. Polska ma wiele ciekawych miejsc. Jako dziecko zwiedziłam mnóstwo miast Polski co jest super i cieszę się, że moja rodzina mi to oferowała w życiu. Dzięki temu wiem, że jest wiele pięknych miast, które ponownie chciałabym odwiedzić jak na przykład Toruń. 





Jutro miałam plan wybrać się znowu podkarmić kaczuchy i mam nadzieję, że nie będzie aż takiego mrozu aby nie było można pospacerować. A teraz, w sumie to za godzinkę idę z Lady Blond na spacerek i do sklepu, bo trzeba troszkę zrobić zakupów. A poza tym wstyd się przyznać, ale jeszcze się z Karoliną nie widziałyśmy w tym roku. A mamy do siebie rzut beretem 💙. Taki wypad dobrze nam zrobi. Z kim jak z kim, ale z nią i z moją mamą robi się najlepsze zakupy, ponieważ mam możliwość na spokojnie wszystko pooglądać i nikt mnie nie pogania. 



Życzę Wam udanej drugiej połowy Stycznia i samych śnieżnych dni! 💙😇😇😇


Buziaczki moi Kochani!!! 💋💋💋










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz