wtorek, 24 sierpnia 2021

Lipiec i Sierpień 2021 oczami MotorOLI :) Część II (35 zdjęć)

Dzień dobry! 😇😇😇

Nie pamiętam kiedy pisałam o tak wczesnej porze ha ha ha 😆. Ale nie przedłużajmy struny tylko działajmy 😆😆😆😅😅😅😈😈😈. Zapraszam na dzisiejszy zdjęciowo-opisowy post.




Ta czerwona, koronkowa bluzka zrobiłam furorę. Nie spotkałam osoby, której ta bluzka się nie podobała. Szkoda, że na tym zdjęciu nie widać tej ognistej czerwieni. 



Z Adamem w aucie, w drodze na nasz spacer koło stawu 💕.


Lubicie długie spacery wśród natury? 🌄🌄🌄



Wisienki czy czeresienki? 🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒



Bardzo zwracam uwagę na nazwy ulic. Jeśli będę się przeprowadzać to na pewno chciałabym mieszkać na ulicy, której nazwa mi odpowiada. W Łodzi na Bałutach są przepiękne nazwy ulic, a mianowicie: Miętowa, Morelowa, Ametystowa, bodajże Brzoskwiniowa. Bałuty i nazwy ulic na tej dzielnicy są bardzo ładne, wręcz bym powiedziała nawet, że piękne... takie baśniowe.



Uwielbiam total looki 💓💓💓💓💓💓. Jeżeli chcecie wyglądać bardzo stylowo to polecam TOTAL LOOK. Jeżeli jesteście odważne i pewne siebie to czerwień będzie dla Was idealna, ale jeżeli nie macie pewności siebie to czerwień może Was przytłoczyć, ponieważ będziecie obiektem spojrzeń wszystkich przechodniów w takim kolorze. Ta piękna torebka jest z OCHNIK jakby ktoś znowu pytał.



Kto mnie zna ten doskonale wie, że nienawidzę serników. Ale jest wyjątek! Serniki na zimno lubię.



Zauważyłam, że kobiety w pewnym wieku rezygnują z różowych ubrań, bo uważają, że to kolor odpowiedni dla dziecka, ale ja się z tym nie zgadzam, ponieważ róż co prawda dodaje dziewczęcości, ale przede wszystkim odmładza, odświeża i wywołuje radość. Kobiety nośmy róż bez względu na wiek.



Nie ukrywam, że na te lody skusiłam się pod wpływem dobrej reklamy w telewizji. I powiem Wam, że są przypyszne. MNIAM! 💛💛💛



Kiedy żyła moja babcia Krysia to oglądałam dwa odcinki Mody na Sukces codziennie. Tak! Nie wstydzę się tego, ponieważ uwielbiałam tę telenowelę i nadal bardzo lubię. 

Od niedawna można wrócić do losów Forresterów na Antena Tv.

PS. Zuza 😆.



Smażone chlebki z sosem czosnkowym i pomidorkiem. Bardzo dobre, polecam.



Dionizy tak sobie odpoczywa po dniu pełnym wrażeń.



Nie przepadam za piwami, ale te są pyszne... bo słodkie 😆😆😆.



Ten facet tworzy takie animacje jakie uwielbiam. Oczywiście jego twórczość nie jest dla każdego, ponieważ trzeba lubić awangardę erotyczną.



W końcu obejrzałam ten film. Lubię filmy gangsterskie, które są wulgarne. Nie ma co owijać w bawełnę, Patryk Vega tworzy bardzo wulgarne kino, które trzeba lubić. Na pewno nie dla każdego widza. 



Katarzyna Warnke to dla mnie kwintesencja kobiecości. Jest piękna, inteligentna, zabawna, jest erotycznym zwierzakiem i ten jej głos i gestykulacja... CUDO! 



Poszłam za ciosem i obejrzałam 2 część. Pierwsza zdecydowanie lepsza. 
Wiem, że 3 część Kobiet Mafii się pojawi, ale na pewno się nie wybiorę na to do kina, ponieważ będzie występowała jedna osoba, której nie znoszę. Dla mnie bardzo pretensjonalna, pruderyjna i obłudna osoba, więc za 3 część po prostu podziękuję.



Takie jedzonko spożywa Dyzio. Choć nie ukrywam, że najbardziej smakuje mu rybna Sheba.



Skąd ta fasolka wzięła się na kanapie? Ano... Dyzio ma zwyczaj podkradania moczących się fasolek, aby się nimi bawić. Urocze! 😺😺😺



Śliwek na surowo nie jadam, bo nie lubię, ale w przetworach i ciastach ubóstwiam ich smak.



Za mój barszcz biały ludzie są gotowi zabić 😎😎😎.



To co widzicie na powyższym obrazku to prawdziwa 💣 kaloryczna, ale jakże pyszna. Na ciabattę położyłam cheddar i na to jeszcze ser pleśniowy z niebieską pleśnią. I do piekarnika na 7 minut. Piekarnik oczywiście musi być rozgrzany w 250 stopniach Celsjusza. 

Obłęd w ustach! 



Tu już widać ognistość tej czerwieni. Jak Wam się podoba?

W ogóle to chcę Wam powiedzieć i dać dobrą radę. Jeżeli chcecie uchodzić za mega stylowe osoby to pamiętajcie aby w Waszej stylizacji nie było więcej niż 3 kolorów (!!!). Jeżeli tych kolorów jest dużo, to nie wygląda to stylowo tylko staje się kiczowate lub tandetne. Wyjątek stanowią kwieciste sukienki czy inne dodatki, które mają w zamyśle być kolorowe. Ale jeśli tworzycie stylizację dbajcie o to aby nie łączyć ze sobą więcej niż 3 kolorów. 



W lipcu dostrzegłam dwa siwe włosy na mojej głowie. Powiem Wam, że niefajne uczucie, ale tak to się dzieje jak za długo człowiek przebywa w przewlekłym stresie. Tak, mam 27 lat.



Cycki zawsze się będą najlepiej sprzedawać, czy to w kinie, czy to w social mediach. Tak już po prostu jest. Można się z tym kłócić, ale się z tym nie wygra ha ha ha.



Róże na grobie mojej babci Krysi.



Dionizosek coraz bardziej się do mnie przyzwyczaja. Tak, na tego malca mówię: Dionizy (jego wyjściowe imię), Dyzio, Dyziek, Dionizos, Dionizosek, Sierściuch, Szczurołap. 



Ta dwójka tańczy bachatę na YouTube. Polecam ich, ponieważ są cudowni. Ataca y Alemana 💪.

Ich taniec to kwintesencja seksualności, sensualności i wytwornej erotyki. Poza tym figura tej kobiety jest niesamowita. Najlepsza dupa i talia jaką ostatnio widziałam. I w sumie kiedykolwiek 😎. 



Wąsiki Dyźka mnie rozczulają.



Kiedyś nosiłam tylko czerwone albo bordowe paznokcie. Dzisiaj wolę się w kolorach nude.



W tym roku byłam u fotografa, ponieważ musiałam zrobić na studia zdjęcia. Wyszłam okropnie, ale trudno.



Uważam, że każda kobieta powinna dbać o to aby nosić piękną i dobrze dobraną bieliznę do sylwetki.



Tutaj jestem na Wydziale Filologicznym po raz enty ha ha ha 😎.
Zabrałam na wydział moją mamę, ponieważ chciała go zobaczyć. Bardzo jej się podobało. Ja natomiast uważam, że ten wydział nie ma klimatu i wygląda tutaj jak w szpitalu. 



Z tipsów i kleju kupowanego w Carrefour przerzuciłam się na coś o niebo lepszego, a mianowicie zestaw z SEMILAC. Klej cudowny na pędzelku dzięki czemu nie mamy zabrudzonych skórek a paznokcie bardzo długie, które można sobie odpowiednio dopasować i przyciąć. Poza tym ten pojemniczek z przegródkami robi robotę. Polecam. 



Tutaj byłam bardzo zmęczona, co widać w oczach. 








I to już koniec dzisiejszego postu. Mam nadzieję, że znowu spędziliście ze mną miło swój cenny czas.
Do jutra Kochani!


Buziaczki Misiaczki 💋💋💋💋🐻🐻🐻🐻


























































 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz