czwartek, 26 sierpnia 2021

Stopy, Stópki, Stópeczki

Ten post stworzyłam specjalnie dla moich Czytelników będących fetyszystami, osobami zafascynowanymi, miłośnikami kobiecych stóp, butów a także innych akcesoriów dla stóp i nóg. 

Wiem, że już nie mogliście doczekać się na taki post, więc już dziś mam nadzieję, że będziecie spokojni i zadowoleni, że w końcu coś dla Was tak długo wyczekiwanego.

Zapraszam! ❤




Uważam, że pięknie wygląda kiedy paznokcie u stóp i u rąk są w tym samym kolorze, ale życie jest za krótkie aby w taki sposób się ograniczać 😁😁😁. A Wy jak uważacie?



Bardzo upodobałam sobie noszenie czarnych tenisówek (z czarnymi sznurówkami) zestawiając je z czarnymi kabaretkami. Uważam, że to wygląda bardzo stylowo.



A tu na spacerku ze stópkami mojej rodzicielki 😎😎😎.



Śpiące stópki z Dionizym. Drzemka musi być! 💙



Czerń i czerwień to jedno z moich ulubionych połączeń ❤💝❤💝❤💓.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



Jesteście team ciemne paznokcie u stóp czy team jasne?



Lubicie kabaretki?



Nie przepadam za jeansami ale uwielbiam jasny jeans. A Wy?



Tutaj na sheeshy z Kingą. Jej stópka też się załapała ha ha ha. A tak na serio to Kinga wytłumaczyła mi doskonale czym się różni bycie miłośnikiem zadbanych, czystych i wypielęgnowanych stóp od bycia fetyszystą. Jednak człowiek umie długo żyć w niewiedzy.



Wygodne buty to podstawa udanych spacerów. Polecam buty od marki Crocs. Mam w domu chyba z 10 par i będę miała więcej i więcej. Te czerwone trampki mam od liceum. Są również z Crocs. Aktualnie nosi je moja mama, która ceni wygodę stóp.



Bransoletki na kostkę noszę odkąd skończyłam 19 lat i nadal mi się nie znudziły. Bardzo lubię biżuterię w tym miejscu. Dla jednych jest to nieatrakcyjne dla innych szalenie powiewające erotyką. Niewiele kobiet lubi nosić bransoletkę na kostce stopy, ale mężczyźni uwielbiają taki dodatek u kobiet.






Jak Wam się podobał taki lekki i przyjemny pościk o stópkach moi Drodzy i Drogie (choć wiem, że mało jest fetyszystek stópek)? Bardzo zachęcam do komentowania pod postem. 


Buziaczki 💋💋💋





























10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post, uwielbiam stopy. Moje ulubione kolory na kobiecych stopach to różne nude, pudrowe róże i klasyczna czerwień. Wolę raczej jasne kolory. Kabaretki są bardzo seksowne, tak samo bransoletki. Te wisienki są bardzo ładne :-) Masz bardzo ładne, zadbane stópki ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊, cieszy mnie to, że mój post przypadł Ci do gustu.

      A co sądzisz o czarnym lakierze na paznokciach u stóp?


      Moje stopy dziękują za komplementy 😊😃😃😃😃😃😃😃😃.



      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Bardzo lubię czarne również ;-) a Ty malujesz swoje paznokcie na czarno?

      Usuń
    3. Bardzo często na paznokciach u stóp mam właśnie czarny lakier. Generalnie u stóp preferuję czerń, czerwień i bordo, czerwone wino albo paznokcie bez grama lakieru.


      U rąk ostatnio u mnie są kolory bardziej neutralne.


      😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

      Usuń
  2. Jaki nosisz rozmiar obuwia? Jak dbasz o swoje stopy? Stosujesz jakieś zabiegi pielęgnacyjne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę 40 ☺️☺️☺️.
      Napiszę o tym wyczerpujący post skoro jest zainteresowanie tym tematem.


      Pozdrawiam! ☺️😊😊😊

      Usuń
    2. Fajnie, czekam! :)

      Usuń
  3. Idealny rozmiar kobiecych stóp to 38
    Poczytaj trochę, wiem bo sam jestem miłośnikiem kobiecego piękna. Masz ładne stópki ale nie idealne,może jakbyś pokazała podeszwy to zmieniłbym zdanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy ma inny gust i nie należy o tym zapominać. Dla Ciebie może są nieidealne dla innej osoby będą. Jedne stopy mi się podobają, drugie nie, ale wiem, że dla kogoś innego te same stopy będą piękne albo nieatrakcyjne.

    Ooo jesteś pierwszą osobą, która lubi 38. Choć szczerze mówiąc też uważam, że 38 to super rozmiar jeśli chodzi o stópki :)

    Również pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń