piątek, 13 sierpnia 2021

Maraton Horrorów w Piątek Trzynastego

Dobry wieczór! 😈😈😈😈😈😈


Dzisiaj mamy Piątek Trzynastego, który paradoksalnie należy do dni, które lubię w ciągu roku. Pewnie zdziwicie się jak można lubić ten dzień. A mianowicie dlatego, że właśnie w te dni (o ile Piątek Trzynastego przypada częściej niż raz w roku) puszczane są w telewizji horrory. Jestem miłośniczką tego gatunku co wiecie już od samego początku istnienia mojego bloga. Wiadomo, że żyjemy w czasach kiedy to nie trzeba czekać na Piątek Trzynastego, Halloween czy Zaduszki aby obejrzeć film grozy, ponieważ jest Internet i różne platformy filmowe gdzie można obejrzeć straszny film. Niemniej jednak jestem osobą, która lubi obejrzeć sobie horror w odpowiednim dni. I dzisiaj jest idealna okazja na maraton horrorów. 





Właśnie weszłam sobie na Netflixa aby wybrać 3 horrory na dzisiejszą długą noc filmową. Jeśli o mnie chodzi to jestem ogromną miłośniczką całej serii Krzyk. Obejrzałam wszystkie części Krzyku po kilka razy. I z pewnością jeszcze kilkadziesiąt razy to obejrzę. Uwielbiam także Koszmar minionego lata, Draculę 2000, klasyczną Drakulę, Czystą Krew, Pamiętniki Wampirów, Sagę Zmierzch oraz wiele wiele innych filmów grozy. Niemniej jednak dzisiaj chcę obejrzeć 3 horrory, których nigdy nie widziałam, aby poznać więcej filmów z tego gatunku.

Na dzisiejszą noc 😈😈😈😈😈😈 wybrałam właśnie filmy. A będą to:


1. CO WIDAĆ I SŁYCHAĆ 

2. DIABELSKI MŁYN

3. UPIORNY DOM



Dlaczego wybrałam właśnie te filmy?

Po pierwsze nigdy ich nie oglądałam, a jest naprawdę niewiele horrorów, których nie widziałam, ponieważ oglądam wszystkie o ile czas mi na to pozwala. 

Po drugie są z lektorem, a nie mam dzisiaj ochoty na film z napisami. 

Po trzecie dwa z tych horrorów dotyczą nawiedzenia, a mnie ten temat bardzo interesuje. 





I na dzisiaj to wszystko w tym poście. Mam nadzieję, że niektórzy z Was również obejrzą jakiś horror w ten piątek. Życzcie mi strasznego seansu ha ha ha 💀👽👻👻👻👻👻👻👻👻👻😈.



Buziaczki! 💋💋💋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz