czwartek, 21 lipca 2022

Powinnam założyć RÓŻOWE OKULARY.

Dzień dobry! 👋


Pogoda za oknem jest iście letnia, no bo jest w sumie lato 😅😆. Ciepło, ba! GORUNC jest 😆😆😆. Wszystko byłoby pięknie gdyby chciało mi się żyć 😂😅😆😂😅😆. 





Dodam na Myśli Kobiety Wyzwolonej najbardziej optymistyczne zdjęcie jakie mam aktualnie w moim najnowszym folderze ze zdjęciami. Jak Wam się podoba? W dniu kiedy zostało zrobione to zdjęcie miałam naprawdę super nastrój. A było to z 2-3 miesiące temu. Coraz szybciej ten czas upływa... . 

Na Instagramie pytaliście mnie już o tę stylówkę, więc odpowiem tutaj dokładniej. Patrz poniżej!


okulary - H&M (mają już 4 lata!!! kupowałam je na wyjazd nad morze z mamą w 2018 roku)

bluzka - SHEIN (ten model jest we wszystkich kolorach, bardzo polecam!)

kurtka - H&M

torebka - OCHNIK (wspierajmy polskie marki)




Dobrze się czułam w takiej stylizacji na luzie, może dlatego, że zawsze lubię być ubrana bardzo elegancko. Czasem zmiana potrzebna człowiekowi to życia. A co do różu to polecam kobietom aby nie bały się różowego koloru, ponieważ ten odcień niesamowicie odmładza i poprawia nastrój. Już kiedyś o tym pisałam i mówiłam. Nadal mówię! 😇 Jedynie powinnam kupić sobie na najbliższy miesiąc różowe okulary i zacząć je nosić 😂. 






Leczę zapalenie pęcherza, nastrój poprawiam sobie papieroskiem o smaku orzeźwiającej mięty i kisielem cytrynowym. Niestety muszę wyjść do apteki, ponieważ przed chwilą załatwiłam sobie receptę na moje leki na nadciśnienie. Niestety muszę dzisiaj wyjść, bo na jutro już bym nie miała. Na moje szczęście aptekę mam 5 minut drogi ode mnie. 

W ogóle jak u Was z pogodą? Wiecie, że dzisiaj ma paść rekord temperatury w Łodzi na ten tydzień? Ma być 36 stopni!!! 😨😫😬 Lubicie takie upały czy tak samo jak ja preferujecie chłodniejszy klimat?




Buziaczki! 💋💋💋💋💋💋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz