środa, 14 września 2022

Jak mieć WIELKIE CYCKI

Duży biust to marzenie wielu kobiet na tym świecie. Ogrom mężczyzn pragnie mieć partnerkę, która ma czym oddychać i zapewniam Was, że nie chodzi o tlen 😎😅😆. Jesteśmy od końca lat 90 i początku roku dwutysięcznego bombardowani ze wszystkich stron biustem w rozmiarze D. W czasopismach dla kobiet, erotycznej prasie stricte dla facetów, w Internecie i telewizji jak grzyby po deszczu wyrastają soczyste, jędrne, no i przede wszystkim DUŻE CYCE jak donice. Cycki duże naturalne, cycki sztuczne pompowane, byle tylko duże przez wielkie D. Cycki rządzą tym światem i nie mam co do tego żadnej wątpliwości. Żadnej! Z racji tego przychodzę do Was z postem, który być może pomoże kobietom uzyskać może nie duży, ale na pewno większy biust, a mężczyznom nacieszy oczy 😆😆😆. Uważam, że jestem odpowiednią osobą, która może pomóc w tym temacie, ponieważ większość swojego życia posiadałam piersi w rozmiarze 75B, a w tej chwili moje cycki są w rozmiarze 90D. Taak! Kocham mój biust i uważam, że aktualnie jest to najlepsza część mojego ciała 💗💗💗💗💗💗💗. Zresztą spójrzcie sami!





Tak prezentują się moje dwie blade siostry 😅😆😀😁😂😈😎. Pewnie zastanawiacie się jak z dwóch rodzynek zostałam posiadaczką dwóch melonów (na arbuzy są jeszcze za małe 😂😂😂). Otóż... myślę, że na rozmiar moich piersi miało wpływ wiele czynników, o których w dalszej części dzisiejszego postu porozmawiamy. To co? Do sedna! 




1. PRZYTYJ KOBITO


Nie ma co się oszukiwać, przytycie czy to 5 kilogramów czy 20 robi różnicę. Kiedy ze szczupłej dziewczyny zmieniłam się w puszystą kobietę mój biust po prostu oszalał i zaczął bardzo intensywnie rosnąć i powiem Wam, że mimo iż od kilkunastu miesięcy moja waga stoi w miejscu to biust cały czas mi rośnie. Czy się smucę z tego powodu? Nieee 😂. Jak spotykam kogoś z liceum na ulicy i mam na sobie top z dekoltem to widzę w ich oczach coś na kształt WOW. Wiecie, w liceum ważyłam 53 kilogramy i byłam niemalże płaska to nie da się ukryć, że patrzą mi tylko w cycki. W końcu mają na co 😂😂😂. 

Także jeśli przytyjecie moje kochane to na pewno w biuście się zaokrąglicie. Nie musicie iść na całość jak ja i tyć ponad 20 kilogramów, ale jeśli marzy Wam się większy cycek to najszybciej zrobicie to przybierając na masie. 


2. BROKATU NIGDY DOŚĆ


Kocham brokat i brokat kocha mnie 😁😁😁😁. Od brokatu nie urosną Wam na dekolcie melony, ale dzięki niemu możecie troszeczkę podkreślić swój biust oraz dekolt. Piersi będą wydawać się bardziej zaokrąglone, po prostu będą wyglądały na pełniejsze. Taki mój mały myk od lat. A poza tym wieczór, wyjście na miasto i każdy facet patrzy Wam w oczy, te poniżej ust 😆. A jak macie duży biust posypany brokatem to Wy możecie patrzeć na dół, facetowi poniżej pępka. I to bynajmniej nie dlatego, że chcecie podziwiać jego pasek. Nic z tego moje kochane, nic z tego! 😂😂😂




3. KONTUR NIE TYLKO NA TWARZY


Jak już jesteśmy przy małych oszustwach 😂😂😂 to polecam robić KONTURING cycków. Będzie Wam potrzebny podkład, bronzer i rozświetlacz. Jak się maluję to przeciągam zawsze pędzlem do podkładu na szyję i dekolt resztą tego co zostanie mi na pędzlu po umalowaniu twarzy. Potem rozświetlam obojczyki (aktualnie są zalane tłuszczem, ale mniejsza z tym 😅) i od rowka przeciągam bronzerem na jedną i drugą pierś. Ale pamiętajcie aby nie przesadzić z bronzerem, bo możecie wyglądać karykaturalnie, a tego nie lubimy i nie robimy. Konturing cycków oraz kontur twarzy to po prostu ZŁOTO. 


4. POKOCHAJCIE OBCISŁE TOPY Z OKRĄGŁYM I KWADRATOWYM DEKOLTEM


Obcisły top z dekoltem w kształcie, który powyżej poleciłam naprawdę super podkreśla nasze piersi. Jeśli macie cycki to przestańcie się ich wstydzić. Na zakrywanie przyjdzie czas na emeryturze. Jeśli chcecie aby biust był pełniejszy to unikajcie dekoltów w serek, ponieważ pomniejszają piersi i optycznie wyszczuplają sylwetkę.




5. PUSH-UP WASZYM PRZYJACIELEM


Jeśli chodzi o staniki z wkładkami silikonowymi czy po prostu gąbkami wszytymi w materiał to... są na to zwolenniczki i zagorzałe przeciwniczki. Ja kocham PUSZAPY, ponieważ żaden inny stanik nie zbiera i nie unosi cycków jak właśnie one. Jeśli macie piersi w rozmiarze A to push-up tylko wizualnie powiększy Wam biuścik, ale wtedy nie polecam zakładać dużych dekoltów, bo przy takim rozmiarze naprawdę nie będzie to wyglądało dobrze. Najlepiej abyście wybrały się do sklepu i poprzymierzały takie staniki i popatrzyły na siebie czułym okiem przed lustrem. Same będziecie wiedzieć czy podobacie się sobie w danym modelu biustonosza, czy nie. Jeżeli zaś macie biust w moim rozmiarze (90D) i założycie push-up to możecie spodziewać się takiego efektu jak na zdjęciu powyżej. Imponujący, prawda? 😈😈😈😈😈😈




6. FALA NA BLUZCE


Jeśli wizualnie chcecie powiększyć biust to polecam Wam bluzki z tak zwaną falą na dekolcie. Taki styl bluzki pięknie podkreśla piersi. 




7. CAŁUJCIE, SSIJCIE I MASUJCIE


Ten punkt jest po to aby cycki Wam urosły a nie tylko wizualnie wyglądały na większe. Niestety nie oczekujcie, że po tygodniu czy co gorsza po jednym razie Wasze biusty urosną o dwa rozmiary. Tak to nie działa. Tutaj potrzebna jest systematyczność aby zobaczyć pierwsze efekty. Jeśli jesteście kobietami aktywnymi seksualnie to polecam Wam abyście nakłoniły Waszych partnerów czy partnerki do zabawy Waszymi siostrami 😆😆😈😈😁😁. Cycki lubią seksualne przyjemności jak masowanie, całowanie, ssanie i gryzienie sutków, oraz robienie na nich malinek. Im więcej przyjemności dla cycków tym lepiej dla ich rozmiaru. A jak jeszcze doświadczacie orgazmów w piersiach to możecie liczyć na to, że one urosną, bo są cały czas pobudzane 😈😈😈😎😎😎. Może chcecie post o tym jak przeżyć orgazm w cyckach? I nie mówię tu Panowie o hiszpańskim 😂😂😂😂😂😂. Generalnie ten post skierowany jest do damskiego grona moich Czytelników, ponieważ chciałabym pomóc kobietom w osiągnięciu wymarzonego rozmiaru cycków. Także jeśli Panowie chcą się przydać do czegoś to zabierzcie się za piersi, cyce czy cycuszki Waszych kobiet i zabawcie się. Wy macie przyjemność, Wasze partnerki mają przyjemność i jeszcze razem dostaniecie większy rozmiar tychże cycków. No po prostu żyć i nie umierać 😎.








I tak doszliśmy 😅 (co poniektórzy Panowie patrząc na moje fotki to na pewno 😂😂😂) do końca dzisiejszego cyckowego postu. Chciałabym abyście moje kochane spróbowały moich 7 punktów na osiągnięcie wielkich cyców. Zanim zdecydujecie się na operację powiększania piersi to spróbujcie metod, z których korzystam ja. Są to moje metody, moja rady, które mogą pomóc którejś z Was. Jeśli pomogą to bardzo będę zadowolona. I pamiętajcie abyście robiły to dla siebie, a nie dla Waszych facetów. Nikt nie ma prawa z Was kpić, ośmieszać, nabijać się z rozmiaru tego co macie w stanikach. Nikt! Jeśli partner lub partnerka przymusza Was do takiej operacji to zmieńcie te osoby a nie Wasze biusty. Cycki są cudowne, ale to tylko cycki, dwa elementy zbudowane z tłuszczu w Waszych ciałach. Czy małe, czy duże, stworzone przez naturę czy będące dziełem chirurga to piersi i najważniejsze aby były zdrowe. Zdrowie ponad rozmiar! 👌





Cycki i głowa zawsze w górę! 👀💪




Buziaczki 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋












10 komentarzy:

  1. Uwielbiam czytać Twoje posty. Jako uległy - marzylbym by tworzyć relację z tak samoświadomą cieleśnie i umysłowo Kobietą jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak piękną opinię na mój temat.
      Poza tym cieszę się, że moje posty sprawiają Ci przyjemność :)


      Pozdrawiam Cię serdecznie z chłodnej Łodzi

      Usuń
  2. Ale kusisz. Masakra 🙃 Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam kuszę 😆🤣. Po prostu lubię kobiece ciuchy, a że mam wielki cyc to zawsze będzie wyglądać to tak jakbym kusiła. Niestety, fakty są takie, że duży odsłonięty biust nigdy nie będzie elegancki tylko po prostu będzie szedł w kierunku wulgarności. Stereotypowo nadal to tak wygląda. Bo zobacz, gdybym na tych fotkach miała piersi w rozmiarze A to nikt by nie napisał czy nawet nie pomyślał, że kuszę.

      Duży biust zawsze będzie szedł w kierunku seksualnym i będzie czymś co prowokuje. A naprawdę powinien być czymś po prostu normalnym.


      Pozdrowienia z ciepłej Łodzi


      Aleksandra

      Usuń
  3. To może inaczej, kusisz w połączeniu z tym tekstem 🙂 Osobiście uważam, że każdy biust jest piękny, zarówno te małe jak i duże. I każda kobieta bez względu na rozmiar powinna być z nich dumna. Ps. Czytam Twojego bloga od ok pół roku. Świetna robota!
    Serdeczne pozdrowienia z Krakowa.
    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Panie z drobnym biustem nigdy nie powinny wstydzić się tego, że są posiadaczkami małych piersi. Jak ja to mówię - dla każdego coś miłego 🤣.

      Usuń
  4. Co jest fajnego w obwisłych cycach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde duże (naturalne) biusty "ciągną" w dół. Większość mężczyzn za takie obwisłe cyce dałoby się zabić :P.
      Oczywiście nie każdy lubi to jasne. Wielu jest miłośników małych, bardzo jędrnych piersi, które mieszczą się w dłoni. Dlatego każdy biust jest piękny, bo każdemu podoba się co innego i kto inny.

      Dziękuję za ten komentarz i pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  5. No faktycznie sążny cyc masz :D. Pogratulować! Szkoda tylko, że nie pokazałaśw całej okazałości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha :P Inne mają większe :P Dzięki :D
      No wiesz, to nie jest blog stricte 18+, więc takiej nagości na Myślach Kobiety Wyzwolonej nie uświadczysz.

      Pozdrowienia ze smętnej (dzisiaj) Łodzi :*

      Usuń