niedziela, 4 września 2022

Lipiec 2022 oczami MotorOLI, czyli... funty brytyjskie, obiad z przyjaciółką i przekąska dla ciężarnych (20 zdjęć!!!)

Dobry wieczór 😇😇😇


Dzisiaj przychodzę do Was z lipcową relacją w zdjęciach dla rozluźnienia ostatnio bardzo napiętych tematów. Zapraszam do dzisiejszej lekturki! 😇😇😇😈😈😈💪😀😁😄😋😎





13 lipca są imieniny Małgorzaty, więc wybrałam się do mojej cioci Gosi na imieniny. Było bardzo miło. W prezencie dałam cioci funty brytyjskie, ponieważ wiem, że wizerunek Królowej Elżbiety przynosi szczęście. Może to coś pomoże 😇. Zdrowia przede wszystkim! 




W pudełkach z Ikea są meble do złożenia. A Dionizy? A Dionizy jak zawsze ŚPI ha ha ha 😂.




Od brata dostałam czekoladowe kulki z Matchą. Uwielbiamy! 💚💚💚




Bardzo fajny krem do twarzy. Ma cudowny aplikator, który aż zachęca do stosowania produktu. 




W lipcu spotkałam się z Zuzą na obiad w OBIADACH DOMOWYCH U MAĆKA. Pierwszy raz tam byłyśmy. Obiad duży i smaczny za rozsądną cenę. Moje danie to ziemniaki gotowane, kotlet schabowy i surówka z białej kapusty, a danie Zuzy to frytki, kotlet de volaille (jeśli nieprawidłowo napisałam to poprawcie mnie) i starta marchewka. Koszt jednego dania to 33 złote. Myślę, że to dobra kwota za obiad. 




Tak wygląda to miejsce. Schludne i czyste, a to najważniejsze.




Jak Wam się podoba? 😇😇😇




Musiałam zrobić zdjęcie tym kwiatom, ponieważ mam sentyment do hortensji. Moja babcia Marta kochała właśnie te kwiaty i doskonale pamiętam jej ogród właśnie w tych pięknych kwiatach. Z tym, że miała ich znacznie więcej niż na zamieszczonym zdjęciu. 




Jeśli szukacie dobrych i wartościowych saszetek dla Waszych kociaków to polecam markę - Dolina Noteci. Bardzo dobre składy!




A tutaj na zakupach w Lidlu z mamą. Możecie podpatrzeć co kupowałam 😁😁😁. Od razu mówię, że nienawidzę kaszanki 😂, za to moja mama a i owszem. W ogóle to czujecie tę inflację? To jest jakiś koszmar, nic się nie kupi, a pieniądze znikają z portfela. I co gorsze... będzie gorzej.




No jak go nie kochać 😰😻😻😻.




Przeglądając TikToka natrafiłam na filmik z przekąskami dla ciężarnych. Ogórek kiszony (ja mam tu małosolnego domowej roboty) i miód to połączenie uwielbiane przez kobiety przy nadziei. I wiecie co? To jest przepyszne! 💚💚💚




Spacery to jedna z moich ulubionych aktywności fizycznych. Ale czy jest ktoś kto o tym nie wie? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 No też właśnie! 😎😁😂😄




Takie combo zastosowałam na twarz. 




Czuję, że w tym roku jesień bardzo szybko nadejdzie.




Obejrzałam kryminał na Netflixie, a jak wiadomo ten gatunek nie należy do moich ulubionych. Ten był nawet w porządku, gdyby nie był aż tak przeciągnięty. Potencjał ten film ma, ale niestety to niewykorzystany potencjał. A szkoda, wielka szkoda.




Ten film to z kolei horror. Bardzo dobry horror, który mogę śmiało polecić. 




Jeśli chcecie wyleczyć sobie nos, generalnie śluzówkę nosa to polecam. Koszt to około 30 zł.




Czy Wasze kotki też marzną jak kończy się lato?




Tak czasem mi się nudzi 😂😂😂. No ale Dionizy nie protestował 😂😂😂😂😂😂.








I tak doszliśmy do końca dzisiejszego posta. Za wiele w tym miesiącu się nie działo, więc i zdjęć było jak na lekarstwo. Niemniej wybrałam najciekawsze zdjęcia jakie cyknęłam w lipcu. Jak Wam podobał się dzisiejszy post?





Buziaczki Kochani 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋








































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz