poniedziałek, 26 września 2022

Jesień 2022

Już 23 września zaczęła się Jesień, moja ulubiona pora roku 😀😁😍. Tego też dnia przypadła Równonoc Jesienna, czyli Sabat Mabon. Tego roku nie świętowałam tej uroczystości w żaden sposób, ponieważ alergia sprawiła, że totalnie o tym zapomniałam. Niestety. 





Skąd to moje uwielbienie jesieni? To dosyć proste. Lubię chłodniejsze pogody, deszcze, mglistą aurę oraz sezon dyniowy. Poza tym jako miłośniczka palenia świeczek, jesiennych stylizacji oraz Halloween nie mogę nie lubić jesieni. To pora roku, która pobudza do refleksji, zadumy, zachęca do czytania książek i spędzania czasu w domu z kubkiem gorącej śliwkowej herbaty w dłoni. Poza tym nie ma lepszych spacerów niż właśnie te uskuteczniane jesiennymi wieczorami. Aktualnie poszukuję farmy dyniowej. Znacie coś w pobliżu Łodzi? 🎃🎃🎃🎃🎃🎃

Jesienią (latem praktycznie tego nie robię) oprócz czytania książek bardzo dużo oglądam filmów. I są to filmy zdecydowanie bardzo klimatyczne. Polecam obejrzeć całą serię Harry Pottera, Sagę Zmierzchu, Totalną Magię i oczywiście horrory. Akurat na jesień jest wiele genialnych filmów, które warto obejrzeć. 




Powyższa stylizacja wzbudziła ogromne zainteresowanie wśród ludzi. Jest to bardzo wyrafinowane i odważne połączenie dwóch kolorów. Co ciekawsze ten duet kolorów uwielbia Meghan Markle 💖💜! Ostatnio w sieci czytając o rodzinie królewskiej natrafiłam na jej stylizację w kolorze czerwieni i fioletu. Uśmiechnęłam się na samą myśl, że ktoś też lubi ten sam duet co ja. Poza tym uwielbiam Meghan 😍😍😍. Piękna kobieta! 




Jeśli chodzi o stylizacje jesienne to preferuję wyraźne acz przydymione kolory. Uważam, że na oranżowe, musztardowe oraz czerwone kolory nie ma lepszego czasu niż właśnie jesienią. Czerwień połączona z czernią jest ekskluzywna zaś połączona z brązem jest bardzo casualowa, ale i elegancka. Jeżeli zaś chcecie wyglądać jak milion dolarów to połączcie czerwony kolor z beżem lub nude. Wierzcie mi, że zrobicie furorę. 

Czerwony to mój kolor supermocy! 💪






Jesień to też czas zbiorów ale i różnych porządków przed zimą. Powiem Wam, że uwielbiam cykliczność naszego życia. To wprowadza w moim w życiu ład i zapobiega chaosowi. W tym roku chcę zrobić ogórki miodowe oraz nalewkę z czarnej porzeczki. 


(właśnie pada deszcz i jest burza, oraz... tęcza 🌈) - fajny mam klimat do pisania 😀😀😀






Na przestrzeni października i listopada uwielbiam podróże na cmentarze, ponieważ wtedy łapię dużo energii, której potrzebuję do życia. Spacerowanie po różnych cmentarzach i cmentarzyskach uspokaja moją duszę i wprowadza mnie w inny stan świadomości. Wszystkich Świętych, Zaduszki oraz Halloween 🎃🎃🎃🎃🎃🎃 to jedne z moich ulubionych świąt w roku. Jesienią właśnie najwięcej uprawiam grobbingu w ciągu roku. A Wy? Lubicie spacerować i jeździć na cmentarz? 👻


Jak już jesteśmy w klimatach duchowych to powiem Wam, że ostatnio zastanawiałam się nad grupowym 😁😁😁 oj oj nie, to nie to o czym pomyśleliście 😈😅😆😈😈😈. Zastanawiałam się nad grupowym wywoływaniem duchów 👻👻👻👻👻👻. Wywoływaliście kiedyś? Jeśli nie, a chcielibyście... to pamiętajcie aby nie robić tego w Halloween. NIGDY!









Jakie mam plany na dzisiaj? Relaksowanie! Muszę zregenerować się po ostatnim tygodniu. Zamierzam włączyć sobie film, serial, albo poczytać. Mam tyle nowych książek, które czekają na przeczytanie, że to jakiś obłęd 😀😀😀😅😅😅😆😆😆. Niemniej dzisiaj raczej wybiorę Netflix albo HBO MAXX. Odpoczynek to podstawa! 






Jesienne buziaki dla Was 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz