środa, 28 września 2022

Perfumy pachnące gruszką i wanilią (by H&M)

Wiosną i jesienią preferuję perfumy z kategorii GOURMAND, które przywodzą na myśl słodycze, owoce, generalnie wszystko co można zjeść i jest bardzo apetyczne. Właśnie na wiosnę zamówiłam sobie dwa flakoniki wód toaletowych od H&M. Tym razem zdecydowałam się na buteleczkę pachnącą gruszką i drugi flakon pachnący wanilią. Czy żałuję? Zapraszam zatem do zapachowego postu 😋😃😊. 





Tak prezentują się dwie małe buteleczki perfum. 
Pojemność jednego flakonu to jedynie 20 ml.
Cena takiej buteleczki to ok. 23 zł. 

Osobiście uwielbiam flakony perfum z H&M, ponieważ są w większości przezroczyste dzięki czemu dokładnie widać ile zawartości pozostało. Poza tym buteleczki są proste i bardzo, że tak powiem SO CUTE 💗💖💕. Ale teraz przejdźmy do testu nosa, aby nie przedłużać. 


Najpierw pod nos wezmę sobie perfumy PEAR. 
Oj tak! Ten zapach jest nieziemski i mogę Wam z czystym sercem polecić właśnie GRUSZKĘ z H&M. Te perfumy są niesamowicie soczyste, owocowe i pachną po prostu jak gruszkowy nektar. Zapach ten jest lekki, słodki a przy tym niezwykle orzeźwiający. W ogóle PEAR przypomina mi zapach żelek (tych zielonych misiów z Haribo). Jest to idealny zapach na wiosnę! Gdyby ta woda toaletowa była trwała to zostałaby bez wątpliwości jednym z moich perfumeryjnych ulubieńców. Jest po prostu piękna 💚. Dla mnie PEAR to hit wśród perfum z H&M. Polecam!


Teraz biorę pod nos perfumy VANILLA.
Zdecydowanie WANILIA jest zapachem ostrzejszym, zdecydowanie. Aż mnie w nosie zakręciło! Powiem Wam, że z tym zapachem mam problem, ponieważ na początku, po rozpyleniu na ciele te perfumy to jedna wielka pomyłka, ponieważ VANILLA od H&M pachnie sztucznie, no po prostu bardzo syntetycznie, kauczukowo i... cóż... źle. Jest to zapach bardzo mocny, dosyć trwały i nawet rzekłabym, że w początkowej fazie jest dosyć orientalny. Dopiero po godzinie, po dwóch ta woń "osiada" i staje się subtelna, pudrowa. Później nawet ta wanilia staje się budyniowa jak w zapachu od Kenzo. Niemniej ten zapach jest zdecydowanie nie dla mnie. Bardzo podobne odczucia co do tej wody toaletowej ma moja przyjaciółka. Dla nie jest to kompletnie pomyłka, po prostu NIE. 








Nut zapachowych jak widzicie nie podałam, ponieważ to jednoskładnikowe twory. W mojej kolekcji perfum mam w sumie 6 flakoników od H&M i właśnie PEAR jest najlepszym tworem tej odzieżowej marki. Zachęcam do kupna tego zapachu, ponieważ jest naprawdę dobry. Jedynie ta trwałość... . PEAR zdecydowanie na wiosnę, zaś VANILLA będzie w miarę dobrze pachnieć deszczową jesienią. 




Pachnącej jesieni! 🌻🌳🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁 


Buziaczki 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz