poniedziałek, 4 września 2023

Bycie atrakcyjnym to wygląd, sposób chodzenia, sposób zachowania, sposób myślenia i sposób mówienia

Większość osób pragnie być postrzeganymi jako osoby atrakcyjne i jest to normalne, ponieważ każdy człowiek chce nosić metkę "fajności". Zdziwiłabym się gdyby ktoś zaprzeczył takiemu stanowi rzeczy. Niemniej nie każdy człowiek dla każdego człowieka będzie tym fajnym, tym atrakcyjnym i tym sexy. Nie ma takiej możliwości, aby zachwycać wszystkich i wszędzie. Każdy ma swój gust i zwraca uwagę na inne elementy w osobie. Aczkolwiek (!!!) są ludzie, którzy wzbudzają podziw mas, całej rzeszy osób. I jak to się dzieje? Ano, normalnie 😆. Po prostu na bycie atrakcyjnym składa się kilka elementów takich jak: wygląd, sposób chodzenia, sposób zachowania, sposób myślenia i sposób mówienia. Są osoby, które są piękne, ale... nijakie, nie mają w sobie tego enigmatycznego "czegoś". Są osoby przeciętne z wyglądu, ale... jak otwierają usta to człowiek nie może przestać ich słuchać i na nie patrzeć. Są ludzie, którzy niby są tacy szarzy, jacyś tacy niedorobieni, ale ich głos powoduje, że miękną kolana. I oto właśnie w tej atrakcyjności chodzi, że ona zwala z nóg. Są też takie jednostki, które mają wygląd, zmysłowy krok, ekstrawagancki sposób zachowania, niezwykły sposób myślenia i głos wywołujący dreszcze. Są to elfy wśród ludzi - jak ja to mawiam 😁. Magicy atrakcyjności! 









W swoim życiu nie spotkałam za wiele osób, które były tymi elfami, ale... spotkałam 😎. Kilka osób, no dobra... może z kilkanaście mnie oczarowało. I nie mówię tylko o osobach żyjących 😅😆😂. 

Wiele osób nadal zadaje mi pytanie o ludzką atrakcyjność. Pytają mnie o to co mnie zachwyca... hmmm... zachwyca mnie odwaga, wyrafinowanie, mądre spokojne oczy (to jest takie specyficzne spojrzenie doświadczonych życiowo ludzi). Intryguje mnie spokojny, głęboki (acz nie za bardzo) głos, błękitne oczy, w których widać dokładnie źrenice, chód - pewny siebie, aczkolwiek wolny i dostojny. Zawsze zwracam uwagę na to w jaki sposób ludzie się poruszają. Po chodzie człowieka można wiele powiedzieć, szczególnie o ludzkiej psychice. Tak naprawdę zwracam uwagę na wiele elementów. Zachwyca mnie otwartość, elegancja i zrównoważenie emocjonalne. Widzę kto się boi, czegoś lęka, kto ma jakie słabości. Niepewność czuć, ona ma swój zapach. 

Dla mnie atrakcyjność to mix różnych cech, które tworzą piękną całość. Niekiedy jeden element z podanych elementów w tytule dzisiejszego posta wystarczy, aby zachwycić. To po prostu wszystko zależy. 






Czy da się "podnieść" swoją atrakcyjność?

Oczywiście, że tak, ale to wymaga sporo wysiłku, wiedzy o sobie, samoświadomości i determinacji. KONSEKWENCJA i jeszcze raz konsekwencja. Nic się samo nie zrobi. Jeśli człowiek chce coś w sobie zmienić to musi się wysilić i porzucić stare nawyki, które go blokują. Weźmy taką Marilyn Monroe. W związku z poczuciem braku bezpieczeństwa sepleniła, więc nauczyła się tak mówić, aby nikt tego nie zauważył. Jaką metodę stosowała? Ano, mówiła woooolno, z bardzo zmysłowym zaciągnięciem. Czy ktoś poznał, że sepleni? A skąd! 



Każdy człowiek musi znaleźć swój sposób na samego siebie i stworzyć taką wersję swojej osoby, o jakiej śnił i w głębi serca marzył. Nikt nie mówi, że będzie łatwo, ale na pewno WARTO.






A póki co, życzę Wam bardzo atrakcyjnych snów! 😁😁😁😇😇😇


Buziaczki Kochani 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋








Dobranoc!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz