piątek, 15 września 2023

Zamówiłam coś pięknego! :D

Dzień dobry o 5 nad ranem! ✋😀😁😘😘😘


Piątek mam wolny, więc nie musiałam iść spać 💪. Swoją drogą po południu w czwartek udałam się na baaaaaaaaaaaaaaaaardzo długą drzemkę regenerującą, więc do tej pory nie mam ochoty na sen, więc postanowiłam wziąć się za kolejne zamówienie płytek do łazienki. Zamówiłam kolejne zestawy płytek lustrzanych oraz płytki szare (delikatnie, ale naprawdę DELIKATNIE marmurkowe). Tak sobie wymyśliłam, że moją białą łazienkę (biel wątpliwego odcienia 😅😅😅) postanowiłam zmienić na szaro-lustrzaną. Mam nadzieję, że będzie pięknie. Nie wiem niestety kiedy ta łazienka rozpocznie przemianę, ale na razie zbieram cały asortyment do tej WIELKIEJ PRZEMIANY. A trochę to wszystko kosztuje, więc trochę czasu potrzeba, aby wszystko już mieć do tej zacnej roboty. Już się doczekać nie mogę i cieszę się na samą myśl o tym remoncie jak dziecko! 😃😃😃😃😃😃😃😃







Powiem Wam, że ostatnio w sklepach widuję tyle przepięknych rzeczy, że aż żal ich nie kupić (noooo tak Maassen, tak sobie tłumacz swój zakupoholizm 😁😂😃😅😆). No, ale serio! Ostatnio same piękne rzeczy spotykam i nie można się im oprzeć. A tak jak powtarzam od lat METODĄ NA POZBYCIE SIĘ POKUSY JEST ULEGNIĘCIE JEJ 😀😁😆😅😈😈😈😈😈😈. Polecam, działa za każdym razem 😂😂😂.






Czy na dzisiaj mam jakieś szczególne plany? Hmm...


Na pewno potrzebuję snu, aby się regenerować po długim i intensywnym tygodniu pracy. Chcę sobie zrobić piątkowy dzień domowego SPA, bo czuję jak moja twarz potrzebuje nawilżenia i maseczki. Zrobię też włosing i masaż GUA SHA, który robię regularnie od prawie roku. Uzależniłam się od tej japońskiej płytki do masażu, ponieważ ona niesamowicie relaksuje buzię i pobudza krążenie. Jeśli nigdy nie robiliście takiego masażu twarzy to bardzo polecam. Osobiście jestem wielką miłośniczką masażu twarzy tak samo jak masażu stóp. Choć bardziej preferuję ten drugi, bo mnie najbardziej relaksuje. A poza tym nasze stopy to mapa naszych wszystkich narządów naszego organizmu. W zależności, który punkt stopy uciskamy to "leczymy" swój organ. To jest naprawdę niezwykłe i pamiętam, jak mój dziadek mi to tłumaczył. Masowanie stóp to nie tylko wielka przyjemność, ale i proces leczenia na przykład chorób woreczka żółciowego, czy też nerek. Mogłabym leżeć z 3h i mieć masowane stopy. Bym sobie tak leżała, pachniała i się relaksowała. Tak między nami to najdłuższy masaż jaki miałam wykonany to ponad 4h masażu stóp. Jakąś część tego masażu przespałam, bo odpłynęłam, no ale... hedonistka pełną gębą 😋😊😎😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍. Polecam! 

Swoją drogą macie łaskotki? 😂









Życzę Wam udanego piątku i dobrego odpoczynku po ciężkim tygodniu. 
Już nawet nie czuję, jak sobie rymuję 😅😅😅.


Aaaaa no i jeszcze przed tym domowym SPA chcę się wziąć za porządki, bo mam taki burdel w pokoju, że szok. Normalnie baby z dziadem tu brakuje 😂😂😂. A, jakby ktoś był ciekawy gdzie zakupiłam tę cudowną sukienkę ze zdjęcia powyżej to jest to SHEIN. Jest to wiskozowa sukienka maxi, w której idealnie będziecie czuć się przy ponad 30 stopniach Celsjusza. Kupiłam ją specjalnie na 76 urodziny mojej cioci. Zwiewna, bardzo kobieca i idealna dla takiego bledziucha jak ja. Czuję się w tej kiecce idealnie, po prostu tak jak powinnam się czuć. Poezja. 









I na dzisiaj to wszystko Kochani, bądźcie zdrowi i szczęśliwi! 😘😘😘😘😘😘😘😘😘




Tymczasem. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz