niedziela, 17 września 2023

Sukienka urodzinowa (30 lat minęło!) i... NAJLEPSZE POŃCZOCHY NA ŚWIECIE

W końcu przychodzę do Was z postem, w którym dokładnie zobaczycie jak wyglądała moja sukienka, którą kupiłam sobie na moje 30 urodziny 😊😊😊. 

Co prawda widzieliście ją w połowie, ale nie całą, więc oto jestem! 







Jest to sukienka w kolorze pomarańczowej czerwieni. I tutaj małe sprostowanie. Nie wiem jak to się dzieje, że jak chcę zamówić online sukienkę w kolorze krwistej czerwieni to dostaję w kolorze pomarańczowej czerwieni i gdy chcę zamówić iście oranżową sukienkę to także dostaję w kolorze pomarańczowej czerwieni. Nie wiem w czym firmy tworzące ubrania mają problem, że nie umieją robić krwistych ciuchów, albo oranżowych. Coś serio jest na rzeczy! To moja druga sukienka czerwona (?), która jest w kolorze innym niż chciałam patrząc na zdjęcia w laptopie. No, ale nic... okazała się i tak urocza i bardzo twarzowa, jak widać na załączonym obrazku 😊😊😊. 

Sukienka jest długości mini, wiązana w pasie. Ma piękny, obfity dekolt w serek, z którym polecam się zaprzyjaźnić szczególnie paniom plus size, a także dziewczynom z dużym biustem. Serek bardzo ładnie wyszczupla i wyciąga szyję. 

A jak Wam się podoba ta sukienka? 😈😊😋 






Ta mini jest w rzeczywistości w bardziej żywym kolorze niż widzicie na zdjęciu. 
Bardzo podoba mi się długość rękawków, która jest bardzo komfortowa. 


Sukienkę zamówiłam na SHEIN z kolekcji letniej. Nie wiem czy jeszcze jest dostępna. 






Tu uchylę troszkę rąbka tajemnicy 😈😋😏😚. 
Mam tutaj na sobie najlepsze, podkreślam NAJLEPSZE pończochy jakie możecie sobie kupić. Jest to produkt ze sklepu MONA 💗. Są to pończochy na pasku silikonowym, które nie potrzebują specjalnego pasa do pończoch. Trzymają się nienagannie, nic się nie roluje, nic się nie zwija. Są po prostu idealne! Dostępne są w każdym możliwym rozmiarze, od maleńkich rozmiarów dla szczuplutkich pań, do rozmiarów naprawdę galantych 😃. Poznałam je dzięki Ewie (Ewokracja). Wielkie dzięki za polecenie najlepszych pończoch na świecie! 💪💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Kolor tych pończoszek, które mam na sobie to ALABASTER.
Koszt pary pończoch to około 80 złotych. 

Polecam!






Jeżeli szukacie pończoch, które będą się trzymać idealnie i nie spadną z Waszych ud to tylko pończochy Mona. Dostępne są w kolorze nude, beżowym, czarnym, czarno-czerwonym oraz powstały niedawno jakieś fikuśne bardziej jak to mówię "łóżkowe" 😈😈😈😈😈😈. Wszystkie są piękne i wszystkie warto mieć, ponieważ są to takie kolory, które są obowiązkowe u eleganckiej i zmysłowej kobiety.

Pooooooooooooooooooolecam! 😈😈😈😈😈😈😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎









Moja trzydziestkowa stylizacja zachowana była w kolorze czerwieni z dodatkami srebra. Swoją drogą czerwień była kiedyś moim ulubionym kolorem. I w sumie chyba nadal się w nim lubię, bo podkreśla moją latino urodę. 












Jeśli szukacie najlepszych pończoch i rajstop (tak, rajstopy także robią!) to tylko Mona. 
A jak chcecie się ubrać kobieco, zmysłowo to wszystko co potrzeba znajdziecie na Shein.












Buziaczki 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz