sobota, 2 września 2023

Happy Birthday to Me, hot 30! :)

I stało się... JESTEM TRZYDZIESTKĄ! 💪😁 Fakt faktem GORRRRĄCĄ, ale trzydziestką 😅. Ostatnio tak się zastanawiałam czy ja już weszłam w kategorię milf czy to dopiero przede mną 😈😆. Niemniej trzymam się dobrze, jeszcze... (jak mnie życie przetyra mocniej to się rozpadnę jak blondie i ruda z filmu "Ze śmiercią jej do twarzy") 😂😅😆😆😆. Póki co, jeszcze daję radę! 😎😈 


Moje 30 urodziny przypadły w czwartek, ale to tak naprawdę bez znaczenia, bo każdy dzień tygodnia jest dobry do świętowania okrągłych urodzin. Jeszcze 10 lat temu taki wiek by mnie przeraził, ale dzisiaj jestem dumna z tego ile mam lat i z tego, że... dożyłam. I did it! 💪😍







Tak oto prezentowałam się 31 sierpnia 2023 roku podczas moich 30 (jupi!) urodzin 😈😈😈. Sukienkę zakupiłam na SHEIN i co prawda miała być oranżowa, a okazała się czerwienią pomarańczową. Koniec końców uważam, że idealnie pasowała do moich cyfrowych czerwonych balonów z dużą ilością błysku. Metaliczne były. I jeśli zastanawiacie się czy je nadmuchiwałam to nie... nie ustami 😅😅😅, oj świntuszki 😈. Na Allegro zakupiłam pompkę do balonów za 9 zeta i... jest genialnym gadżetem do nadmuchiwania balonów. Bardzo polecam kupić sobie takie urządzenie, ponieważ zaoszczędzicie sobie swoich płuc i jeszcze raz płuc. Wystarczy, że na Allegro wpiszecie "pompka do balonów" i macie do wyboru do koloru. A jeśli jesteśmy przy balonach to robią wrażenie, prawda? 😈😈😈😈😈😈 Duże, jędrneeeeeee i... dobrze się je wieszało na żabkach przy firankach. Wiem, jestem podła 😅😆. Generalnie polecam cyfrowe balony kupować na SHEIN, ponieważ macie taki wybór, że głowa mała. Koszta (dla nadgorliwych "koszta" i "koszty" są dwiema poprawnymi formami mnogimi słowa "koszt") są niewielkie, ponieważ jedna cyfra kosztuje między 9, a 15 złotymi. Jak dobrze napompujecie, to nic nie pęknie i nie będzie wpadki na imprezie 😅😆😈. Polecam!






Czego sobie tak naprawdę życzę z okazji 30 urodzin? 

Na pewno zdrowia, ponieważ wiem co to znaczy chorowanie, cierpienie i ból. Zdrowie jest czymś bez czego nie da się żyć. Życzę sobie też odwagi do przekraczania granic i swojej strefy komfortu, siły do mierzenia się z tak wieloma problemami, z którymi muszę się mierzyć oraz... wiary w to, że jeszcze jest nadzieja na dobre zakończenie. Życzę sobie również wielu mniej ważnych rzeczy, ale dla mnie priorytetem jest zdrowie, siła i nadzieja. 


Happy Birthday to Me, hot 30! 😀😀😀 









Buziaczki 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz