piątek, 10 maja 2024

15 lat różnicy!

Dzisiaj mam dla Was zdjęcie z dwiema Aleksandrami 😅😆. Niby dwie, a jedna! 😈😎😄😄😄







Po lewo miałam zaledwie 15 lat. Osiągnęłam wtedy wzrost 173 cm i od tamtego czasu już więcej nie urosłam. Włosy miałam naturalne w kolorze rudawego brązu. Jak widać po tym małym kawałku byłam chuda co widoczne jest na mojej dłoni i twarzy, która nie była taka pućkowata 😅😅😅. W tamtym czasie malowałam tylko rzęsy kilkunastoma warstwami tuszu. Tak! Tak się wtedy malowałam. Twarz była całkowicie naturalna. Nie miałam nawet zaskórników, ponieważ odżywiałam się "czysto" - to znaczy zero cukru, zero słodyczy, zero słodzonych napojów, no i byłam wegetarianką. Piłam dużo wody i zielonej herbaty. 

Po prawo zaś ja, w wieku 30 lat. Zdjęcie to zrobiłam w grudniu 2023 roku. Zdecydowanie teraz wolę się na twarzy niż wtedy. Czy z twarzy się bardzo zmieniłam? Jak oceniacie? Na pewno wyglądam jakbym była po wypełniaczach 😅😆😄😄😄, ale to tylko zasługa kotlecików z piersi kurczaka i donutów 😄😄😄. 






Jak tam teraz sięgnę pamięcią do tamtych czasów kiedy byłam nastolatką to były to całkowicie inne czasy niż te obecne. Człowiek przejmował się takimi błahostkami, które dzisiaj nic nie znaczą. Więcej się robiło, a czas był jakby z gumy, bo ani się nie było zmęczonym, na wszystko miało się jakby więcej godzin i czas upływał tak wolno. Coś naprawdę było inaczej na naszej pięknej planecie. A dzisiaj... niby wszystko jest, zarobki większe, większe możliwości, ale wszyscy zapracowani, bez czasu, bez czasu i jeszcze raz bez czasu. Coś poszło ewidentnie nie tak!












Czy gdybym mogła to chciałabym się cofnąć w czasie i mieć znowu 15 lat? Hmmm... raczej nie, bo nie chciałabym zaczynać od początku. Jestem w miejscu, w którym jestem i dobrze mi tak, choć czasem... czasem mam wszystkiego dość i marzy mi się ucieczka z Łodzi w Bieszczady. Niemniej, to nie takie łatwe jak się wydaje. Po prostu jest jak jest! 









Tymczasem. 


2 komentarze:

  1. dlaczego w wieku 15 lat używałaś makijażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy dziewczyny wchodzą w wiek dojrzewania normalnym jest, że chcą ładnie wyglądać, stają się kobietami i zaczynają zwracać uwagę na swój wygląd. Są takie dziewczęta, które bardzo eksperymentują z wyglądem w wieku nastu lat, inne stawiają na całkowitą naturalność. To już zależy od danej osoby co się komu bardziej podoba ☺️☺️☺️.

      W wieku 15 lat malowałam jedynie rzęsy, ponieważ miałam idealną cerę. Jako, że w tamtym czasie lubiłam styl Avril Lavigne to "duże" rzęsy były moim must have w mojej codzienności 😀💪🏻.


      Fajne to były czasy (ach wspomnienia).


      Wiadomo... są zwolennicy i przeciwnicy malowania się w wieku 15 lat, w wieku 18 lat, czy nawet wieku lat 30. Każdy podchodzi do tego w sposób bardzo indywidualny. Ja bardzo lubię makijaże, bo można wyrażać siebie, swoją ekspresję i oczywiście podkreślać swój wygląd.


      Wszystko zależy od naszych preferencji ☺️.



      Ślę pozdrowienia z Łodzi i życzę udanego poniedziałku! ⭐🤠

      Usuń