niedziela, 5 maja 2024

Na zdrowie! :)

Dobry wieczór Kochani! ✋😙😙😙



Czy ktoś z Was tak samo jak ja dzisiaj nie śpi o tej porze? Ręka do góry! 😅😆





Dzisiaj był dobry dzień, bo było fajnie to raz, a dwa... już czuję się całkiem dobrze, choć mam kaszel, ale już mogę funkcjonować. Także, jest ok. Na zdrowie! 😎💪🍷🍺 


Jak w ogóle Wasze samopoczucie po Majówce? Udana? Spędzona w gronie najbliższych, czy w zaciszu domowym samotnie? Jakie się macie? 😊😊😊





W ogóle polecam Wam to piwko. Z tego rodzaju to o smaku truskawkowej Margarity jest najlepsze. Słodkie i nie smakuje jak piwo, czyli dla mnie dobrze, bo nie lubię tego tworu alkoholowego, którym jest piwo. Polecam! 💪💁












Z tego miejsca chciałabym Wam podziękować za słowa otuchy dla Dionizego. Od każdego z Was go pogłaskałam i przekazuję podziękowania od samego Dyziulka 🐱. Jesteście tacy kochani! 😘😘😘 


Dzisiaj taki wybitnie lajtowy pościk, ale chilluję sobie, więc pomyślałam, że powiadomię Was o tym, że mam się już coraz lepiej. Dziękuję 😇😇😇!











Śpijcie dobrze, kolorowych snów 👋💋💋💋 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz