wtorek, 28 maja 2024

Stópki w diamentowych klapkach z różowym futerkiem :D

Zanim pójdę spać to chciałabym Wam pokazać mój najnowszy zakup jeśli chodzi o obuwie. 

Na SHEIN kupiłam sobie klapki z dużą ilością cyrkonii, różowym futerkiem i przezroczystym obcasem. 

Zobaczcie sami! 😀😀😀









Tak się prezentują. Mój błąd, że nie włączyłam światła i zdjęcie przez to nie jest super jakości, ale butki widać i to się liczy. Jestem w nich zakochana, to aktualnie moje najpiękniejsze buty. Mojemu kotu też się podobają, ponieważ on myśli, że na nich są piórka i chce je zniszczyć 😅😆😂😁😄. 

Paznokcie umalowane są na zielono, ale zdjęcie niestety przekłamało kolory, a mam super neonowy lakier pachnący kiwi. Kto pierwszy upadłby z Was do moich stóp, aby przekonać się czy to kiwi pachnie naturalnie, czy w sposób bardziej syntetyczny? 😏😛😜😝









Kiedy lato zbliża się wielkimi krokami to nie wyobrażam sobie innego obuwia na ten czas niż sandałki i klapki. Jestem zimnolubna i wolę kiedy jest chłodniej, więc nie lubię przegrzewać nóg w krytych butach. Poza tym stopy tak jak i wagina powinny oddychać, a nie być duszone w butach i majtkach. To jest po prostu dobre dla zdrowia naszych stópek i wagin. No, a lato daje nam tę wspaniałą możliwość wietrzenia się wszędzie 😅😅😅. Polecam! 

Pst! W domu chodzę zawsze na boso, a latem do sukienki nie zakładam majtek... ciiiiiiiii! 😄😆😏 













Mam nadzieję, że klapki Wam się spodobały i lookniecie sobie na Shein, gdzie są przepiękne buty. Może jakościowo nie są wybitne i szybko się zdzierają, ale... piękne są. Chociaż... mam takie złote, brokatowe buty sportowe i to najwygodniejsze buty jakie miałam. Dodatkowo nic się z nimi nie dzieje, a zapłaciłam za nie tylko 115 złotych. Ogólnie SHEIN produkuje wygodne buty, które nie obcierają, a dla mnie to jest naprawdę bardzo ważne, ponieważ często sobie niszczyłam skórkę na stopach. Co tu dużo mówić - uwielbiam SHEIN, bo mają ubrania, dodatki i buty tak kobiece, że już bardziej kobieco nie może być. Polecam serdecznie!









A teraz lecę spać, ponieważ czas już zdecydowanie na sen 😴😴😴😴😴😴😴.
Pozostawiłam Wam tej nocy dwa posty na blogu, więc powinniście czuć się docenieni i dopieszczeni. 


Słodkich snów!
Niech Wam się śnią same piękne, przyjemne i kolorowe sny!






Buziaczki 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz