poniedziałek, 6 maja 2024

Najnowsze ataki hakerskie na Facebooku!!!

Dzień dobry w poniedziałek! 👋


Od 3 tygodni na Facebooku trwają najnowsze ataki hakerskie. Nie klikajcie w linki, nie odpisujcie na wiadomości i przede wszystkim nie denerwujcie się podejrzanymi wiadomościami.


Po prostu UWAŻAJCIE.






Uznałam, że warto Was powiadomić, ponieważ niektórzy wrażliwsi mogą wpadać w panikę po przeczytaniu różnych wiadomości, które NIBY są od pracowników Facebooka, a to po prostu roboty, boty i nieprzyjemne oprogramowanie. W nic nie klikajcie i bez paniki, ponieważ tylko spokój może uratować ludzkość. Stres zabija!









Trzymajcie się ciepło i głowy do góry! 😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇






Dobrego dnia dla Was! 👋💋😚😚😚😚😚😚😚😚


2 komentarze:

  1. wszystko ok ale po co dodajesz swoje zdjęcie na końcu wpisu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Twoim pytaniu wnioskuję, że jesteś osobą młodszą, więc śpieszę z odpowiedzią 🤠.

      Jestem od lat autorką tego bloga i dodaję wszystko na co mam ochotę, ponieważ jest to moje hobby oraz praca. Mój blog, moje posty, więc i moje zdjęcia. Tak najprościej i najzwięźlej mówiąc.


      A na hakerów Zygmuś uważaj, bo teraz plaga jest takich negatywnych osób. Pamiętaj oczy szeroko otwarte!



      I jeszcze raz udanego poniedziałku! 🤠💪🏻😀😀😀

      Usuń