piątek, 3 listopada 2017

Prywatność jest najważniejsza

Dzień dobry Wszystkim ✋ dzisiaj mam złe wieści, smutne, szokujące i po prostu tragiczne. Ale o tym wszystkim za chwilę. Wczorajszego wieczora byłam strasznie zdołowana, serce chciało mi wyskoczyć z piersi, ponieważ dostałam wiadomości z groźbami(można tak powiedzieć), które były przesycone jadem i nienawiścią do mojej osoby i do osoby mi bliskiej. Tak potwornych i wulgarnych wiadomości nigdy w życiu nie czytałam i nigdy aż takich! nikomu nie napisałam. Czy było mi przykro? Nie, nie było, ale... byłam wkurwiona, bo nie życzę sobie aby ktokolwiek obrażał bliskie mi osoby. Mnie to pal licho, ale nie pozwolę na to aby ktoś mówił coś tak potwornego o osobie, którą kocham. Dzisiejszej nocy zrozumiałam, że prywatność jest pewnego rodzaju sacrum, które zawsze powinno być chronione od osób niepowołanych. Trochę o tym zapomniałam i mam takie skutki jakie mam. Nie rozumiem jak można mieć w sobie tyle żółci, jadu i podłości w sobie. Każdy się kłóci czy awanturuje jak zostanie wyprowadzony z równowagi, ja też nie jestem święta, ale obrzydliwości, które są seksualnie obrzydliwe to niedopuszczalna sprawa. Takich rzeczy to ja w swoim 24-letnim życiu jeszcze nie czytałam. Potworność nad potwornościami!!!

W tym roku bardzo boleśnie przekonałam się czym są znajomości, relacje interpersonalne. Odczułam to aż za dobrze na mojej skórze, tak, że aż serce łopotało w klatce piersiowej. Jedna osoba mnie okradła bardzo wyrachowanie, ale trudno przeżyłam to, moja głupota i moje zaufanie. Dwa to przyjaźń, która trwała od gimnazjum - dzisiaj się już nie znamy. Trzy to osoba(ignorant i cham), który za Sylwestra się obraził. No ale małe psy głośno szczekają. Cztery, osoba której ufałam i szczerze bardzo lubiłam oceniła mnie niesłusznie. Ja chciałam jej pomóc, bo jestem starsza i znam facetów. Dziś jesteśmy dwiema obcymi osobami. Widzicie moi Drodzy, ludziom nie zawsze należy ufać, kiedyś ktoś mi powiedział, że ograniczone zaufanie to najlepszy sposób na to aby nie być i nie czuć się oszukanym. I to prawda ogromna.

Prywatność jest najważniejsza!!! te słowa ostatnio będą przyświecały mi cały czas. Człowiek całe życie się uczy. Zbędne afiszowanie się swoim życiem jest czymś złym. Trzymajcie się i dbajcie o to aby Wasze życia nie zostały zaatakowane przez niewłaściwych ludzi. Mam nadzieję, że my tutaj na blogu tworzymy pewien rodzaj społeczności, która się szanuje i wzajemnie czegoś uczy. Bądźmy ludźmi dla siebie i dla innych. Szczęścia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz