poniedziałek, 27 listopada 2017

Zajęcia z języka niemieckiego

Dobry wieczór moi Kochani. Dzisiaj był mieszany dzień, ponieważ byłam zadowolona idąc na swoje zajęcia języka niemieckiego, ale potem już niekoniecznie, ponieważ doktor trochę mnie, że tak to nazwę oświecił, że nie każdy wykładowca przymknie oko na moje nieobecności. W sumie to Ameryki nie odkrył, ale cieszy mnie ten fakt, że on mi wybacza moją niekonsekwencję w działaniu XD Jeśli chciałabym idealnie zobrazować Wam moją reakcję na słowa doktora to wyglądałaby ona tak:

Ha ha ha... tak wyglądałam jak pani po lewo. Film to Przyjaźń czy Kochanie. Jeśli ktoś jest tak samo jak ja fanem filmów kostiumowych to zachęcam to obejrzenia. 

Dzisiaj chciałam napisać luźny post, przy którym nie musiałabym myśleć i tak jak chciałam tak też zrobiłam. I na koniec jedna rzecz mnie frapuje... ciekawi mnie czemu mój doktor od praktycznej nauki języka niemieckiego miał dzisiaj czerwone oczy, czyżby też nadciśnienie jak ja? 😈

Spokojnej nocy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz