czwartek, 11 maja 2023

Syndrom francuskiego burdelu, czyli... synchronizacja okresów

Na tym świecie istnieje wiele niezwykłych rzeczy oraz zjawisk. Niektórym się one nawet nie śniły. Jednym z takich dziwnych zjawisk jest syndrom francuskiego burdelu, czyli... synchronizacja okresów między bliskimi sobie kobietami. To zjawisko już bardzo dawno mnie zaintrygowało, kiedy to czytałam o relacjach kobiet homoseksualnych. Bardzo ciekawie wygląda sprawa seksu między lesbijkami, ponieważ są dwie kobiety mające w innych dniach miesiąca okres. I jak tu dopasować się czasowo z seksem? Ano, właśnie u nich bardzo często dochodzi do zsynchronizowania się okresu, który u jednej i u drugiej kobiety występuje w tym samym czasie. Niezwykłe, prawda? 😁😁😁





Kolejna kwestia jest taka, że synchronizacja miesiączek występuje nie tylko u dwóch sobie bliskich lesbijek, ale również u kobiet mieszkających razem. Często matka i córka, dwie kuzynki, dwie przyjaciółki mają menstruację w tym samym czasie. Jest to szalenie frapujące mnie zjawisko, ponieważ naukowo nie ma wytłumaczenia na tę sprawę, a jest to jak sami widzicie bardzo intrygujące. 


Są na tym świecie rzeczy, które nie śniły się żadnym filozofom. 






Swoją drogą bardzo ciekawie nazwano (SYNDROM FRANCUSKIEGO BURDELU) zjawisko synchronizacji okresu 😁😁😁. Starałam się dobrać adekwatną fotkę do dzisiejszego posta, wyszła mi? 😅😆😂 Burdelowo jest? A jest! 😆😆😆





Osobiście powiem Wam, że kilka razy zdarzyła mi się synchronizacja okresu z bliskimi mi kobietami. No nie powiem, naprawdę ciekawa sprawa.








Tymczasem. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz