wtorek, 16 maja 2023

Wyjątkowo zimny maj!

W tym roku kwiecień był bardzo zimny. A maj? Maj nie rozpieszcza nikogo i jest wyjątkowo zimny tego roku. Po prostu WYJĄTKOWO ZIMNY MAJ - jak to lata temu śpiewała Kora. Mnie to generalnie nie przeszkadza, bo taka pogoda mi służy, no ale... dziwne jest gdy wiosną jest bardziej jesiennie i zimowo niż wiosennie. A jak Wy się na to zapatrujecie? Co myślicie? 







Tak swoją drogą to macie już plany na wakacje, urlopy, wczasy? Wyjeżdżacie gdzieś czy w tym roku zostajecie w swoich lokalizacjach? Może jakiś wypad za granice, albo przepiękne wakacje w Waszym kraju? Dzięki lokalizacji na Myślach Kobiety Wyzwolonej widzę skąd mam największą liczbę Czytelników. I jak się każdy domyśla jest to oczywiście Polska, następnie Stany Zjednoczone, a trzecie miejsce mają Niemcy 😈😎. Sporo osób czyta mnie także z Francji oraz z Wielkiej Brytanii. Z tego miejsca pozdrawiam wszystkich Czytelników, którzy są ze mną od samego początku i nadal tu wpadają 😘😘😘. Jeżeli nadal nie polajkowaliście Myśli Kobiety Wyzwolonej na Facebooku to zachęcam do tego 😇😇😇. Będzie mi bardzo miło i od razu z góry dziękuję! 🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻💕💖💘









Wiele osób było ciekawych jaką długość miałam świeżo po ścięciu włosów dzień przed 2023 rokiem. Także o... taką! 😅 Nie lubię takiej długości, ale moje końcówki prosiły o pomstę do nieba, więc wzięłam nożyczki i ciachnęłam dobre 20 centymetrów (!!!). Jak widać na zamieszczonej fotografii blond włosów zostało mi już naprawdę niewiele. Możecie też zobaczyć mój naturalny kolor włosów. I z moimi naturalnymi włosami jest taka sprawa, że w słońcu mają refleksy bursztynowe i umieją się rozjaśniać od słońca pasemkami, więc taka sprawa 😅😅😅. Jakby kogoś interesowało, a wiem z Instagrama, że moje włosy naprawdę innych interesują, więc skoro tak, to Wam to napisałam jak ta kwestia u mnie wygląda 😅😆😂. 

Możecie też zobaczyć kawałek pokoju po remoncie. Powiem Wam, że rolety typu - dzień/noc naprawdę są super i jeśli zastanawiacie się nad nimi to naprawdę polecam. Spełniają swoje zadanie i fajny wystrój dają całemu wnętrzu pokoju. A co do farby na ścianie to... zieleń butelkowa dobrze wygląda z beżem czy piaskiem. Nie łączcie z różem i fioletem, bo będzie źle 😅😅😅. Sprawdzone! 😂😂😂









Ooooo właśnie zaczął padać deszcz ⛆⛆⛆⛆⛆⛆⛆⛆⛆⛆⛆⛆⛆⛆⛆, a w głośnikach płynie soft rock. Przyjemny vibe, nie powiem, że nie 😏. A Wy? Już po kolacji czy jeszcze nie? O której kładziecie się spać? 😎😋😇 Nie wiem jak Wy, ale uwielbiam dźwięk gitary wieczorową porą, szczególnie przy ognisku. Moje ostatnie ognisko w życiu było... wieki temu, ale jak tak sobie wspomnę to było super. Było to w Białym Borze - ooo to miejsce też Wam polecam, ale ze względu na zdrowotny klimat tego miejsca i dosyć naturalne tereny możecie bardzo często spotkać żmiję pod mchem. Jako miłośniczka lasów i poszukiwania grzybów (choć słabo się na nich znam) wiem, że kurki najczęściej rosną pod mchami, a pod mchami siedzą często żmije. I jak żyć? Ktoś mi powie?! 😂😂😂😁😁😁😀😀😀







A może wybiorę się jeszcze na wieczorny spacer... 😮 <Maassen myśli>. 


Tak! Wybiorę się jak skończę pisać. Przejdę się na stację benzynową, po jednorazówkę i po coś zimnego do picia, bo dawno nie miałam chorego gardła 😁😂😅😆😎. A tak na serio to jest fajne powietrze to sobie zrobię spacerek przed snem. Jak wrócę to jeszcze zjem kolację i może coś poczytam, albo obejrzę film na Netflixie. W końcu płacę za to, a oglądam bardzo rzadko. Tak! tak właśnie zrobię. Ostatnio obejrzałam Czerwonego Pająka, który był inspiracją seryjnym mordercą z Krakowa. Film dobry, aczkolwiek bardzo niepokojący. Drugi raz go nie obejrzę. Niemniej jest to dobry film i jeśli interesujecie się psychiką ludzką, to naprawdę warto obejrzeć. Studentom psychologii bardzo polecam. 









Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze i humorki dopisują 😇😇😇😎😎😎😘😘😘😘. 






Buziaczki Misie! 🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐨🐨🐨🐨🐨🐨🐨🐨


😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz