niedziela, 2 lipca 2023

Chcesz poznać zadbaną kobietę? Spójrz na jej STOPY!

Kiedy paznokcie u rąk są obgryzione, zniszczone, a co gorsza brudne (!), włosy przetłuszczone, buty zabłocone to cały nasz wizerunek jest po prostu w opłakanym stanie. Wszystko wtedy wydaje się brudne i zaniedbane, ponieważ to detale, wszelakie szczegóły sprawiają, że wyglądamy atrakcyjnie. Kolejnym elementem, który sprawia, że nasz image zyskuje 100 punktów do atrakcyjności są stopy oraz obuwie jakie nosimy. Dawno temu (miałam bodajże 19 lat) znałam takiego faceta, który powiedział mi, że mam cudowne stopy, ponieważ mam ładnie przycięte paznokcie, seksowny lakier na nich, wypiłowane piety i generalnie mam zadbane stopy. Było mi szalenie miło usłyszeć coś takiego, zresztą komu by nie było. Powiedział mi, że zawsze, ale to ZAWSZE zwraca uwagę na to jakie stopy ma kobieta, ponieważ wie już o niej wszystko. Cytuję - "Jeśli kobieta dba o swoje stopy to wiem, że dba o całą siebie". 







Personalnie powiem Wam, że wcale nie uważam, iż moje stopy są idealne. Oczywiście uważam je za swój atut, ale jestem tego zdania, że całe życie warto dążyć do swojej własnej doskonałości, którą mamy w myślach. 

A co do tej fotografii to... te buty zakupiłam w 2012 roku (!!!) i jeszcze jak widzicie prezentują się nienagannie. Co ciekawsze kosztowały mnie 30 złotych w Carrefourze. Co jeszcze bardziej intrygujące są tak szalenie wygodne, mimo że mają siedmiocentymetrową czy nawet dziewięciocentymetrową koturnę. Można? Można!




Lakier jaki mam na swoich paznokciach u stóp jest w kolorze fioletu i... pachnie jagodami. Tak! Kupuję lakiery zapachowe 😁💜😏😈😈😈. Lakiery są z firmy ADOS. Dostępne są w Rossmannie za śmieszną cenę 10 złotych, więc lećcie i cieszcie się owocowym zapachem na paznokciach. Najbardziej intensywnie pachnącym lakierem od Ados jest lakier kokosowy, który jest w kolorze białym. Polecam.




Tutaj kolor jest lepiej widoczny dla Waszego oka. 

Jak widzicie na lewej łydce mam solidną bliznę i jej nie retuszuję, ponieważ uważam, że to moja łydka, moja blizna, moje wspomnienie powstania owej blizny i... to po prostu normalne, że mamy blizny, rozstępy, cellulit i inne niedoskonałości na ciele. A poza tym należę do osób, które lubią blizny na ciele czy to u mężczyzn czy to u kobiet i absolutnie mi to nie przeszkadza. Wręcz powiedziałabym, że to dodaje pazura 😅😅😅. Zawsze możecie powiedzieć, że Was krokodyl dziabnął 😅😅😅. 




Chcesz poznać zadbaną kobietę? Spójrz na jej STOPY! 💪😈😎




Powiem Wam, że należę do osób, które wiosną i latem nie wyobrażają sobie, aby chodzić w butach krytych, ponieważ nasze stopy potrzebują przewiewu, generalnie potrzebują powietrza. Dodatkowo chcąc się ładnie opalić lepiej gdy stopy są odsłonięte, bo nie będzie wtedy specjalnych odcięć opalenizny na naszym ciele. Wiosną i latem wybieram sandałki (płaskie, podwyższone, albo wysokie), klapki, japonki i koturny. Wszystko co najlepsze dla naszych stóp 😇.








Teraz chciałabym się zwrócić tylko do męskiej strony mojego bloga. Panowie, jeżeli szukacie zadbanej kobiety to szukajcie właśnie takiej, która ma zadbane stopy nie tylko latem, ale i zimą, bo wtedy będziecie mieli pewność, że ona się stara, dba o siebie bardziej niż bardzo. Wiele kobiet nie dba o przycięcie paznokci u stóp czy o pedicure zimą, ponieważ uważają, że przecież nie widać. Dla mnie to nonsens, ponieważ w domu zimą widać, co z tego, że nie widać pod kozakami, emu czy botkami. Inna kwestia jest taka, że ja po prostu lubię robić pedicure, masaże stóp i generalnie zajmowanie się stopami. Dawno temu myślałam nawet o tym, aby zostać podologiem - taka ciekawostka z mojego życia.









Oczywiście nie należy dać się zwariować. Nawet fetyszystki stópek, które mają fioła na punkcie zadbanych stóp i pięknych butów czasem wyjdą z "byle jakimi" stopami, ponieważ czasem są ważniejsze sprawy niż obcięcie paznokci czy robienie pedi na szybkiego. No, ale przecież tego nie trzeba tłumaczyć, to jest oczywiste 😏.









Pięknych i zadbanych stóp Wam życzę! 😈😀😀😀





PS. Wy Panowie też dbajcie o stopy, płeć nie ma nic do rzeczy 😎.






Miłej niedzieli, ciao! 👋








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz