czwartek, 13 lipca 2023

Spacerek i zakupy w Carrefour :)

Dobry wieczorek! 馃憢馃憖馃槝馃槝馃槝馃槆馃槇

Dzisiaj uskuteczni艂am sobie spacerek dla zdrowotno艣ci i dla przyjemno艣ci. Oraz wybra艂am si臋 na malutkie zakupy do Carrefoura. Tak, jestem zakupoholiczk膮! 馃槀馃槀馃槀 Co ja na to mog臋 poradzi膰? Tylko i艣膰 na nast臋pne zakupy 馃槄馃槅馃槃. 





To jest aktualnie moja ulubiona stylizacja. Szerokie spodnie to naprawd臋 genialny wynalazek i jaki przewiew latem 馃挭. D艂ugo nie rozumia艂am jak mo偶na chodzi膰 w szerokich spodniach i czym tak bardzo zachwycaj膮 si臋 "zetki", ale ju偶 rozumiem. Dzwony s膮 cudowne! Love it! 馃挍馃挘馃挜 A dodatkowo takie spodnie s膮 po prostu niebia艅sko wygodne i p贸ki co wad nie znalaz艂am. 



Zrobi艂am dzisiaj 12 tysi臋cy krok贸w i tym oto sposobem "uwali艂am" sobie moje bia艂e buty i musz臋 je wyszorowa膰. Bia艂e ubrania pokazuj膮 doskonale ile wko艂o jest kurzu, brudu i wsz臋dobylskiego syfu. 

M A S A K R A









W Carrefourze nie kupi艂a nic szczeg贸lnego opr贸cz ser贸w ple艣niowych, zimnych napoj贸w oraz kefir贸w naturalnych. Zasz艂am tak偶e do Rossmanna, Action i Pepco, ale nic interesuj膮cego nie znalaz艂am. 

Po powrocie do domu wstawi艂am dwa prania. Nie wiem jak Wy, ale ja po dw贸ch dniach noszenia bia艂ych spodni wrzucam je do pralki. Na bia艂ym wida膰 wszystko i je偶eli zrobicie jak膮kolwiek ma艂膮 plamk臋 to po prostu wszyscy j膮 zobacz膮. Tak偶e bia艂e spodnie nale偶y pra膰 jak najcz臋艣ciej, nawet codziennie je偶eli latem chodzicie w jednych spodniach ca艂y czas. A co do czyszczenia but贸w to znalaz艂am rewelacyjny 艣rodek 馃槅馃槅馃槅. Serio, ten produkt do czyszczenia but贸w jest rewelacyjny, ale przera偶aj膮ce jest to, i偶 tak naprawd臋 jest to p艂yn micelarny z Lirene, kt贸ry uczuli艂 mnie do tego stopnia, 偶e dosta艂am duszno艣ci i musia艂am pi膰 wap艅 w dawce 10-krotnie wi臋kszej. Serio! Niekt贸re kosmetyki to prawdziwe detergenty. W kt贸rym艣 z post贸w opisz臋 ten p艂yn, bo uwa偶am, 偶e warto tutaj zamie艣ci膰 tak膮 notk臋, aby艣cie si臋 nie uczulili jak ja. Niemniej jest genialnym oczyszczaczem but贸w z jakichkolwiek zanieczyszcze艅. Sznur贸wki "wypra艂am" w tym p艂ynie i s膮 艣nie偶nobia艂e XD. Tak偶e rozumiecie jaka jest si艂a tego kosmetyku. 








Teraz id臋 wla膰 Dyziowi wody do miseczki, pos艂ucham STRACHY NA LACHY i p贸jd臋 spa膰. 






Dobrej nocy moi Drodzy, s艂odkich sn贸w! 馃憢馃槝馃槝馃槝馃挮


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz