sobota, 1 lipca 2023

Dzień dobry w LIPCU! :)

Dobry wieczór moi Kochani w 7 miesiącu tego roku 2023! 👋😁😇😇😇 Jak ten czas szybko mija, prawda? Ledwo się obejrzeliśmy, a już jest lipiec. Szok! 😓 Nie wiem kiedy to już minęło. Ten czas "biegnie" nieubłaganie, a z każdym rokiem wydaje mi się, że mija coraz szybciej i szybciej. No, ale cóż... nic się na to nie poradzi. Takie jest właśnie życie. 



Lipiec zaczął mi się bardzo intensywnie, bo dopiero godzinę temu weszłam do domu, bo przyjechałam z Dworca Kaliskiego i w końcu zjadłam kolację. Teraz dopiero mogę sobie chwilkę odpocząć, posłuchać muzyki i zapalić nowego jabłkowego vape`a. Dzisiaj dzień był owocny, ale bardzo pracowity, zajęty i zarazem też męczący. Głowa mi pęka, ale przynajmniej nie jest to migrena tylko pospolity ból głowy. A jeśli miewacie bóle głowy to polecam pić duże ilości zimnej wody, która naprawdę zwalcza takie bóle. To taki tip zdrowotny ode mnie. 









Mam nadzieję, że ten miesiąc będzie lepszym miesiącem niż czerwiec. Nie oczekuję cudów, ale więcej luzu i mniej pracy. O to proszę! 😇😇😇💫 






Dzisiaj miałam bardzo intrygującą sytuację podczas jazdy na dworzec. Jechałam z taksówkarzem, który wydaje mi się znaną mi osobą. To znaczy ja wiem kto to może być, choć wątpię, że on domyśla się kim ja byłam ha ha ha 😅😆😂😂😂😂. Jeśli to ta osoba, o której myślę, to Łódź jest naprawdę małym miastem. Oczywiście nie omieszkam się dowiedzieć czy miałam rację, czy to po prostu klon tej osoby 😆😆😆. W moim życiu widzę, że nie może być nudno, bo Los chyba byłby chory 😅. 








Tak czy inaczej mam nadzieję, że nie będzie to tragiczny miesiąc, ale chociaż względnie dobry. Uff... boli mnie ta głowa, ale zaraz wypiję duży kubek wody to mi troszkę ten ból zelżeje. 


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę spokojnej soboty! 👋








😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz