czwartek, 27 lipca 2023

Mgiełka kokosowa na bazie kwasu hialuronowego z perłowym wykończeniem

Jako, że lubię egzotykę oraz owoce tropikalne to mgiełka kokosowa nie mogła przejść obojętnie mojej uwadze. Ponad rok temu zakupiłam w Carrefourze 200 mililitrową mgiełkę pachnącą słodkim kokosem i mam ją do dziś dzień, choć już na wykończeniu. Używałam jej tylko w okresie lata, ponieważ właśnie wtedy spełnia najlepiej swoje zadanie. Jest to mgiełka bezalkoholowa dlatego możecie używać jej podczas opalania bez obawy o szkodę dla Waszej skóry. Wzbogacona jest dodatkowo o kwas hialuronowy, który ma za zadanie nawilżać intensywnie ciało i zapewniać jego komfort. Moja kokosowa mgiełka ma również mnóstwo (jak nie tysiące!) brokatowych, perłowych drobinek, które przepięknie rozświetlają ciało w słońcu i w sztucznym świetle. Naprawdę efekt jaki daje ten produkt jest oszałamiający! 









Tak prezentuje się omawiana delikwentka 😇. 
Cena tej mgiełki to ok. 20-30 zł. Dostępna jest w Carrefourze i online. 


Zapach tej mgiełki jest iście kokosowy, w kierunku budyniu kokosowego. Coś pięknego! 😇💖😍 

Ostatnio moja 12-letnia kuzynka (Wiktorio pozdrowienia i buziaczki 😘😘😘) powiedziała, że ta mgiełka pachnie pięknie i bardzo waniliowo. I tu chwilkę się zastanowiłam i jeszcze raz powąchałam tej mgiełki bardzo dokładnie. To prawda, Wiktoria zauważyła coś czego ja nie wyczułam, a mianowicie WANILIĘ. Można stwierdzić, że zapach tej mgiełki jest po prostu kokosowo-waniliowy. Jest piękny! 

Jeżeli szukacie czegoś na lato, na letnie spacery i imprezy to polecam tę delikatną i bezpieczną dla ciała mgiełkę. Jest bez alkoholu, więc nie martwcie się o smugi, uczulenia i poparzenia słoneczne. Tak swoją drogą ten produkt jest super rozwiązaniem podczas upałów, bo idealnie ochładza ciało. No i jeszcze jaki piękny perłowy efekt daje na skórze. Poezja! 😁😇😇😇💛 


Pewnie zastanawiacie się czy omawiana mgiełka perfumowana ma jakieś wady. Ma jedną - ma dosyć zawiesistą konsystencję dlatego troszkę dłużej schnie na ciele. Niemniej podczas upałów daje to dłuższy efekt chłodzenia. Także nie jest to taka wada, która spowodowałaby, że tej mgiełki nie opłaca się kupować. Dostępna jest również w wersji TROPICAL, którą również posiadam i, którą już na blogu recenzowałam. Niemniej wersja tropikalna jest zdecydowanie gorsza, ponieważ ma mniej przyjemny zapach i drobinki brokatowe są w kolorze różowego złota co nie do końca mi odpowiada. Jeśli macie jakąś kupić, to zdecydowanie wybierzcie kokosową! 






Latem wybieram perfumy bardzo lekkie, orzeźwiające, wręcz powiedziałabym, że ozonowe i tak zwane "zielone". Bardzo często decyduję się też na mgiełki zapachowe, ponieważ one podczas upałów są najlepszym rozwiązaniem jeżeli lubimy pachnieć, nawet intensywnie. Mgiełki są najdelikatniejszym perfumeryjnym rozwiązaniem, ponieważ posiadają najmniejszą ilość alkoholu, a nawet i w ogóle. Latem stawiam na mgiełki ZERO ALKO! 











Pysznych kokosów Wam życzę! 😆😅😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆


Kokosowe buziaczki 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz