piątek, 7 lipca 2023

Koty łagodzą obyczaje, tak jak muzyka i książki

Muzyka i książki pomagają nam ludziom w każdej, absolutnie (!!!) każdej okoliczności. Gdy nie ma tematu do rozmowy, zdania między dwojgiem ludzi się nie kleją czy wszyscy są w grobowym nastroju to właśnie wtedy "wchodzi" muzyka i stronice książek. Czasem jeden utwór potrafi zjednać ludzi o radykalnie innych poglądach politycznych i religijnych. Muzyka i książki mają siłę. Większą moc mają tylko małe futrzane zwierzaczki - koty 😸😺😼😻. Koty łagodzą obyczaje, tak jak muzyka i książki. Odkąd mam Dionizego każdego dnia budzę się zadowolona, bo wiem, że to małe, białe, pluszowe stworzonko na czterech łapkach przyjdzie do mnie się przywitać, otrzeć o łydki i będzie patrzyło tymi swoimi wielkimi seledynowymi ślepkami, aby dostać jedzonko, a potem jakieś kocimiętkowe smaczki.






Koty bardzo różnią się od psów. Są ich totalnym przeciwieństwem. Nie wyobrażam sobie mieć już psa, bo jednak kot to zupełnie inny vibe, inne zachowania, inne zwyczaje i też zupełnie inna miłość. Jeśli ktoś uważa, że koty są wredne to jest w dużym błędzie, bo te zwierzęta nie są wredne, ale mają swoje przyzwyczajenia i... charakter, który nie łamie się pod wpływem nakazów, zakazów i i innych rozkazów. To niesamowicie niezależne zwierzaki, które robią to co chcą, robią co lubią i okazują uczucia na swój sposób, ale okazują i to jak! 😻😻😻 Po prostu kocham koty! 💖






Z kotem nigdy nie jest nudno, bo to zwierzęta, które lubią robić wiele rzeczy ze swoimi właścicielami/opiekunami. To niesamowicie ciekawskie stworzenia, które chcą z Wami gotować, prać, jeść, spać i nawet się kąpać. Mój kot chce być tam gdzie ja. Gdy idę skorzystać z toalety to on idzie do swojej kuwety. No po prostu soooooooooooooo cute 💕😍😃😃😃. 






Dyzio jest zodiakalnym Bykiem. 
Jest towarzyski, nie lubi siedzieć sam w pokoju i jest bardzo grzecznym kotem. 
Mówię na niego Super Kot.













Zawsze pragnęłam mieć kota i po 29 latach moje marzenie się w końcu spełniło. Pokochałam Dionizego od razu gdy go poznałam jako takiego malutkiego kociaczka. Love! 💕😸😸😸💕💚





Kocham Cię Dyziu! 💚





Tymczasem. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz