czwartek, 9 sierpnia 2018

Upały w Polsce mi zaszkodziły!

Dobry wieczór Kochani! Upały w Polsce tego lata są okrutne. Nie można żyć, spać, jeść. Nie można nic, bo jest za gorąco aby gdziekolwiek iść. Współczuję ludziom, którzy pracują od do i nie mają chwili wytchnienia. A ja później się dziwię, że nie mają czasu dla mnie. Czasem za bardzo myślę o sobie 😢 Z drugiej strony jak upał uderza mi do głowy(a uderza dosłownie) to nie mam ochoty na siedzenie przed laptopem albo z telefonem w ręce, ponieważ nagrzewam się od jednego i drugiego. Upały ewidentnie mi nie służą. Najgorsze jest to, że zawsze uwielbiałam skwar, upał, istny żar z nieba, ale tego lata wszystko się zmieniło. Zauważyłam, że od kiedy łykam leki na nadciśnienie to źle znoszę upały, choć koleżanka oświeciła mnie, że ona nie leczy się na wysokie ciśnienie a i tak słabo jej kiedy są wysokie temperatury. Także... może po prostu ludzie grubi tak mają ha ha? Chociaż ona nie jest gruba! 😇😇😇 Może po prostu starzeję się? Ooo to by najbardziej pasowało 😈😈😈😈😈😈 Nie zamierzam się za długo nad tym rozwodzić. Po prostu kiedy jest upał to nie mam ochoty nic tutaj "skrobać", bo jedyne o czym wtedy myślę to chłodek.

Jak radzę sobie z wysokimi(za wysokimi) temperaturami?

- zimne napoje wręcz lodowate
- chusteczka namoczona w bardzo zimnej wodzie, którą przykładam na twarz, czubek głowy, kark i... nadgarstki, ponieważ to trik na to aby szybko ochłodzić cały organizm. Dowiedziałam się ostatnio tego jadąc taksówką do Gdyni
- wiatraczek(mój jest mały, ale jakoś daje radę, choć mógłby być lepszy)
- siedzenie w domu
- chłodne kąpiele

To moje sposoby na ochłodzenie się. Czy działają? DZIAŁAJĄ. Najlepiej chłodna kąpiel i namoczona chusteczka na strategiczne miejsca ciała.

Upały w Polsce mi zaszkodziły! Jak widzicie na powyższym obrazku 😇😈 Na koniec chcę Wam powiedzieć, że bardzo polubiłam kąpiele pod prysznicem. Jakkolwiek nie po polsku to brzmi ha ha. Kiedy w tym roku leżałam dwa razy w szpitalu chcąc nie chcąc musiałam myć się pod prysznicem i bardzo mi się spodobało. To daje takie orzeźwienie. Ale i tak uwielbiam wannę. Ale gdybym miała kupować sobie dom to z jednym i z drugim, bo raz mam ochotę na orzeźwienie, a raz na relaks, który w wannie jest najlepszy!

Trzymajcie się moje Liski i dbajcie o to aby się nie przegrzewać podczas upałów, ponieważ są groźne dla dzieci, kobiet w ciąży, osób starszych, osób chorych na serce, osób łykających leki na odwodnienie. Ale prawda jest taka, że upały są niewdzięczne dla wszystkich ludzi. Dbajcie o swoje zdrowie!!! Dobranocka ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz