niedziela, 16 grudnia 2018

BIAŁA BLUZKA na Wigilię?

Dobry wieczór moi drodzy 😇😇😇 Wigilia zbliża się do nas wielkimi krokami, więc powinniśmy już zastanowić się nad naszym świątecznym ubiorem. Tydzień przed to dobry czas, aby odświeżyć nasze ciuchy, wyprasować i być gotowym na Święta Bożego Narodzenia.

W mojej rodzinie zauważyłam, że bardzo wiele osób, ba! większość w czasie 3 dni świąt zakłada na siebie białe koszule, białe bluzki, białe tuniki lub białe sukienki. No opcjonalnie ecru. Kilka lat temu irytowało mnie gdy idąc na Boże Narodzenie do rodziny większość kobiet była ubrana na biało. Dziwne to dla mnie było i nawet śmieszne, ponieważ uważam, że to takie pokazywanie na siłę, że biały kolor to symbol czystości, tradycji i odświętności. Oczywiście biel to tak samo jak czerń jeden z najbardziej eleganckich kolorów w naszej garderobie ale żadna przesada nie jest dobra ani w ubiorze ani w życiu. Niemniej sama propagowałam biały ciuch w czasie Wigilii, ale tylko Wigilii. A dlaczego? Dlatego, że w tym czasie jest post i Wigilia jest dniem spokoju, oczekiwania. Dlatego prawie zawsze na Wigilię jestem ubrana w jasną bluzkę czy sukienkę. Rok temu zrobiłam wyjątek, ponieważ założyłam na siebie sukienkę w kolorze nude, czyli kłamię. Nie zrobiłam wyjątku ha ha! 😈

Myślę, że najlepszym pomysłem na wigilijny wieczór jest założenie na siebie białej koszuli lub błękitnej jeśli chodzi o Panów, a jeśli chodzi o damskie grono moich czytelników to uważam, że odpowiednim ubraniem na Wigilię będzie biała/ecru bluzka, jasna sukienka lub pastelowa. Niemniej święta zimowe nie kończą się na Wigilii. Na szczęście! Wiele osób zastanawia się jak należy ubrać się na Święta Bożego Narodzenia. Ja jednym słowem zawsze odpowiadam - ODŚWIĘTNIE. Świetnym pomysłem będą ubrania w kolorze bieli, czerni, granatu, czerwieni i złota, które idealnie sprawdzi się w okresie świąt. Biżuteria jest również ważnym elementem naszego świątecznego stroju. Panowie załóżcie zegarek, zaś Panie bransoletkę i kolczyki albo ładny naszyjnik, który zbuduje Waszą kreacje. Tu też zachowajmy umiar. Szaleństwo pozostawmy na Sylwestra i Nowy Rok.

Na Święta Bożego Narodzenia zachowajmy subtelność i delikatność. Powyższe zdjęcie to przykład aby nie pokazywać biustu w przypadku Pań. Piersi są fajne, ale święta to święta. Nie musimy świecić cycem w te 3 dni roku, naprawdę wierzcie mi. Lubię ubrania seksowne, ale na święta ograniczmy się do subtelnej elegancji z nutką(ale tylko nutką!) wyrafinowania jeśli już musimy, a wiecie, że ja lubię. Jeszcze nie wiem co ja na siebie założę, ale wszystko będziecie mieli udokumentowane na zdjęciach, z którymi oczywiście się podzielę ze wszystkich 3 strojów, w które będę ubrana w tegoroczny świąteczny czas.

Jak Wasze przygotowania do świąt? Lubicie karpia? Robicie sami pierogi? Polscy Czytelnicy poza granicami kraju także świętujecie czy nie? Pieczecie sami ciasta czy stawiacie na kupną wygodę?

Bardzo jestem ciekawa Waszych odpowiedzi na powyższe pytania. Zapraszam do dyskusji w komentarzach pod postem 😇😇😇

Ślę buziaczki i pozdrowienia 👄👄👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz