niedziela, 9 grudnia 2018

Urokliwa kawiarnia retro VANILIA

Dzień dobry o 4 rano 😇 w dzisiejszym poście chciałabym Wam(szczególnie osobom z mojego miasta - Łodzi) polecić bardzo urokliwą kawiarnię VANILIĘ w stylu retro.

Tak prezentuje się wnętrze kawiarni. Jako miłośniczka stylu retro i różnych vintage dodatków musiałam Wam pokazać jakie piękne miejsce znalazłam wraz z Karoliną. Wielokrotnie przechodziłam koło tej kawiarnio-restauracji ale nigdy nie weszłam do listopada tego roku. Wizyta w Vanilii była dla mnie wielkim zaskoczeniem. Pozytywnym!

Tutaj możecie zobaczyć kawałek mojej osoby. Ale tym razem nie patrzcie na mnie, tylko na ten piękny ażurowy obrus.

Czyż tu nie jest pięknie? ❤❤❤ Uwielbiam takie wnętrza, w których wygląda jak w jakimś uroczym pałacyku.

Przepiękne, ogromne lustro wywarło na mnie duże wrażenie.

Klimat, klimat i jeszcze raz klimat!

Dawno nie piłam Capuccino, więc skusiłam się na nie w Vanilii na Przybyszewskiego. Pyszne 😇

W kawiarni zdecydowałyśmy się na dwa rodzaje herbat - Earl Grey i Life&Beauty. Naprawdę dobre herbaty. Jeśli jesteście miłośnikami dobrej herbaty to polecam.

To kawałek toalety w tejże kawiarni. Była równie piękna i czysta jak pozostałe pomieszczenia, a co najważniejsze PACHNĄCAAAA.

Moi Kochani z całego serca mogę polecić Wam kawiarnię Vanilię w Łodzi, ponieważ kawa bardzo dobra, herbaty pyszne, domowe ciasteczka, którymi zostałyśmy poczęstowane były przepyszne, obsługa o wysokiej kulturze osobistej, czystość pomieszczeń naprawdę zaskakująco dobra. I co najważniejsze cudowny klimat retro z romantyczną muzyką. Po prostu wszystko czego można chcieć w szybkim XXI wieku. To takie miejsce, w którym czas się zatrzymał, w którym wszystko jest lepsze i piękniejsze. Nikt za tę recenzję mi nie zapłacił - a szkoda ha ha ha 😈 ale już od lat robię na Myślach Kobiety Wyzwolonej tak, że polecam miejsca, rzeczy, jedzenie, marki, które odpowiadają moim gustom i oczekiwaniom. To miejsce jak najbardziej mnie urzekło i z pewnością jeszcze nie raz je odwiedzę.

Mało jest miejsc w Łodzi, które mnie rozczulają, urzekają i sprawiają, że jestem pewna iż je odwiedzę. A to do takich należy. Jeśli jesteście ciekawi cen, to uważam, że są bardzo standardowe. Dla przykładu imbryczek z herbatą(3 filiżanki) to koszt 12 złotych, a małe Cappucino - 8 złotych. Także uważam, że ceny jak najbardziej na plus. Dodatkowo kawiarnia jest także restauracją z ciekawym menu. Z racji tego, że chcę schudnąć to ograniczam się(a przynajmniej się staram) z jedzeniem, więc na nic się nie skusiłam. Ale jak jeszcze raz się do Vanilii wybiorę to z pewnością skosztuję szarlotki i jakiegoś dania obiadowego. Bo chciałabym też przekonać się jak prezentuje się smakowo jedzenie, choć ciasteczka, które zostały wykonane przez panie pracujące w tym miejscu były obłędne. Smak wyjątkowo domowy i taki bardzo w moim stylu. Polecam i zachęcam Łodzian czytających mnie do odwiedzania tego urokliwego miejsca. Warto! Maassen to Wam zaręcza.

Pozdrawiam Was serdecznie i myślę, że grudzień to idealny czas na spotkania towarzyskie. Wybierzcie się gdzieś gdzie jest prawdziwy klimat dawnego ducha. Vanilia to takie miejsce!

Buziaczki 👄👄👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz