czwartek, 6 grudnia 2018

MIKOŁAJKI 2018, papier do prezentów, świąteczny manicure, nowe buty & Britney Spears

Dzień dobry moi Kochani! 😇😇😇 Dzisiaj zaczynam wspólnie z Wami oczekiwanie do Świąt Bożego Narodzenia. Jestem podekscytowana, bo uwielbiam ten czas, KOCHAM! ❤❤❤ Dzisiaj są Mikołajki i jak co roku na Myślach Kobiety Wyzwolonej następuje zmiana klimatu. Zero erotyki, zero wulgarności, zero przekleństw, tylko refleksja, zaduma i wszędobylska miłość. W sercu mam tyle szczęścia, radości i co najważniejsze miłości, że chcę się tym dzielić, ponieważ dobro to jedyna rzecz jaka się mnoży gdy ją się dzieli, więc rozsiewajmy radość moi Drodzy. To wyjątkowy czas w roku. Odrzućmy gorycz, żale, smutki, pretensje do Losu tylko cieszmy się z tego co mamy, bo zawsze ktoś ma gorzej od nas. Bądź zmianą, którą chcemy ujrzeć we Wszechświecie!

Pierwsza zmiana na blogu to pojawienie się w tle nowego utworu muzycznego. W tym roku na MKW będzie gościła Britney Spears z piosenką My Only Wish This Year. Nie bez kozery zdecydowałam się na tę piosenkę. Zawsze(co roku) wybieram podkład muzyczny, który odpowiada sytuacji mającej miejsce w mijającym roku. Kto jest na bakier z językiem angielskim niech sobie przetłumaczy, ale raczej Britney śpiewa prostym do zrozumienia angielskim 😇😇😇❤❤❤ Mam nadzieję, że tegoroczny utwór Wam przypadnie do gustu. Uważam, że idealnie komponuje się z moim blogiem. Zachęcam do słuchania i czytania oraz przeglądania zdjęć!

Wraz z mamą kupiłam papier do pakowania prezentów. Jak Wam się podoba? Wybrałyśmy bardzo klasyczny, świąteczny wzór. Papier dostępny jest w Carrefour. 

Wcześniej dostałam mikołajkowy prezent jakim są te buty. Jestem nimi zachwycona(w końcu sama je wybrałam ha ha ha). Gdyby któraś z Pań chciała sobie takie zakupić, to kierunek - Deichmann. 

Numeracja jest klasyczna, więc odpowiednim rozmiarem będzie ten, który kupujecie zazwyczaj. Mój to 40. 

Buty są sznurowane(jak widać na załączonym obrazku) i posiadają elementy kwiatowe. Hit sezonu! Ale przede wszystkim są wygodne i niewysokie. Na zimę nie polecam obcasów czy butów na szpilce, ponieważ szkoda nóg i zdrowia. Zimą stawiajmy na komfort.

W końcu kupiłam ten lakier z gwiazdkami i jestem z niego bardzo zadowolona. Niestety chciałam też kupić gładki lakier w kolorze baby pink. Niestety światła w Rossmannie przekłamują kolory i lakier okazał się nude. No cóż... bywa. Są gorsze problemy, a to tylko lakier do paznokci. Uważam, że te dwa lakiery będą bardzo dobrze prezentowały się jako dodatek do stylizacji świątecznych i sylwestrowych. 


I tak dobrnęliśmy do końca dzisiejszego mikołajkowego postu 😇😇😇 Mam nadzieję, że będziemy razem aż do świąt i wiele wiele lat dłużej. Do jutra Kochani!

❤👄✋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz