piątek, 4 stycznia 2019

Dekalog wg MAASSEN

Całe życie wyznaję zasadę ŻYJ I POZWÓL ŻYĆ INNYM. Zawsze tego się trzymam, ponieważ uważam, że wolność to wielkie dobro i każdemu człowiekowi ono się należy. Nie lubię jak ktoś ustala mi zasady, ale z dobrych rad zawsze umiem skorzystać. Często pytacie mnie oto JAK ŻYĆ. Taki post już pojawił się na blogu i jest bardzo wysoko w rankingu najlepszych postów mojego bloga. Dlatego zachęcam do przeczytania go. Niemniej dzisiaj wychodzę do Was z moim osobistym dekalogiem, który stworzyłam dla ułatwienia mojego życia. Mam nadzieję, że jesteście ciekawi co to za 10 ważnych dla mnie wskazówek. Być może staną się też ważne dla Was. Dekalog wg MAASSEN powstał kiedy miałam około 20 lat i jeszcze nigdy nie opublikowałam go na blogu. Dlaczego? Bo może jest trochę kontrowersyjny? Zbyt odważny? Zbyt och i ach? Zapraszam do dzisiejszej lektury.

1. LICZ TYLKO NA SIEBIE

Wielokrotnie przekonałam się, że w życiu najlepiej jest kiedy umiemy liczyć tylko na siebie i nie oczekujemy pomocy od drugiego człowieka. Zawsze możemy srogo się przeliczyć i zawieźć. Z doświadczenia wiem, że najlepiej załatwimy swoje sprawy samemu.

2. ŻYJ DLA SIEBIE

W życiu warto czasem być egoistą nastawionym tylko na zyski dla siebie, ponieważ ludzie bardzo często nas zawodzą, nie doceniają i mają nas w czterech literach.

3. RÓB TO CO KOCHASZ

Jakie to trywialne. Tylko dlaczego tak mało osób robi to co lubi? Ludzie nie wiedzą co lubią, nie wiedzą kim chcieliby być i nie wiedzą dokąd zmierzają. Jeśli nie wiedzą w co celują, nigdy nie trafią. Proste.

4. ZDOBYWAJ MAJĄTEK

Pieniądze szczęścia nie dają? Kurwa! co za idiota to wymyślił. Powiedźcie tak bezdomnemu, dla którego suchy chleb jest rarytasem. Pieniądze ułatwiają wiele, dają poczucie bezpieczeństwa i są możliwością na spełnienie marzeń. TAK! PIENIĄDZE DAJĄ SZCZĘŚCIE.

5. BĄDŹ NAJLEPSZA

Należy wymagać przede wszystkim od siebie. Ja bym powiedziała, że tylko od siebie należy wymagać. Wymagajmy od siebie nawet gdyby nikt od nas nic nie wymagał.

6. KORZYSTAJ Z ŻYCIA

Można siedzieć i biadolić jak to jest źle na tym świecie, ale po co? Serio mamy aż tyle czasu w życiu aby narzekać i szukać dziury w całym? Ja na to ochoty nie mam, więc tego nie robię, a przynajmniej się staram. Jeśli mam na coś ochotę to to robię. Życie jest piękne, ale krótkie, więc róbmy to co chcemy i na co mamy ochotę. A jeżeli nie możemy czegoś robić to zróbmy wszystko aby to osiągnąć. Mój znajomy mawia - Jak się nie ma co się lubi to się zapierdala aby to mieć.

7. ODWAGA JEST NAJWAŻNIEJSZA

Tę cechę odziedziczyłam po mojej babci. Ta kobieta niczego się nie bała. Ja paru rzeczy się boję, ale raczej należę do tej grupy odważniejszych osób. Odwaga szczęściu pomaga. Pamiętajcie!

8. NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ

W tej mantrze Churchill był mistrzem. Poczytajcie to będziecie wiedzieć o co chodzi. Nigdy ale to nigdy się nie poddawajcie w dążeniu do czegokolwiek.

9. WYKORZYSTUJ SZANSE

Niestety w życiu jest tak, że niewykorzystane szanse mszczą się, ponieważ więcej razy nie wracają.

10. STAŃ SIĘ HISTORIĄ

Ten punkt jest dla wytrwałych maniaków z przerośniętym ego. To bardzo silne osobowości, które wiedzą gdzie jest droga aby dotrzeć do celu. Nie każdy człowiek ma aspiracje aby zapisać się na kartkach historii, ale ja bym chciała zrobić coś społecznego dla ludzkości. Dlatego piszę między innymi mojego bloga. Nie piszę o ciuszkach, bo uważam, że takie rzeczy zbyt wiele nie dadzą ludzkości. Wolę ambitniejsze tematy, ale z przymrużeniem oka.


I tak dobrnęliśmy do końca. Bardzo przyjemnie mi się dzisiejszy nocny post pisało i jestem z niego zadowolona. I teraz kieruję do Was pytanie - Czy też macie taki swój własny dekalog, według którego żyjecie i postępujecie? Bardzo ciekawa jestem Waszych opinii. A jeśli macie takie dekalogi to chętnie przeczytam i być może zmodernizuję swój.

Pozdrawiam Was ciepło


Buziaczki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz