czwartek, 3 stycznia 2019

Noworoczne porządkowanie szafy

Dobry wieczór moi Kochani 😇 Dzisiaj jest 3 dzień Nowego Roku 2019 co napawa mnie ogromnym optymizmem i nadzieją na lepsze. Robię generalne porządki u siebie w pokoju. Sprzątam, przemeblowuję, odświeżam i... porządkuję szafę. Wczoraj znalazłam w ubraniach po mojej babci piękną bluzkę. Jest to totalna perełka! Już nie mogę doczekać się jak zrobię swoją stylizację w tejże czarnej, przezroczystej bluzce. SZTOS!!! A Wy także porządkujecie swoje mieszkania, domy, szafy na początku nowego roku?

Swoją drogą sprzątanie pomaga odstresować się i zrelaksować. To prosta czynność ale jakże działająca antydepresyjnie. Polecam sprzątanie każdemu. Jutro jeszcze będę kończyć segregację moich ubrań, ponieważ muszę jeszcze co nie co poukładać w szafie. Chcę kilkanaście ciuchów oddać ludziom potrzebującym. Komuś na pewno się moje ciuchy przydadzą. Przyznaję mam w domu 4 duże szafy i tych rzeczy jest naprawdę sporo, a nie chodzę w połowie z nich, więc zrobię sobie porządek i pomogę innym ludziom, którzy nie mają pieniędzy na to aby kupić sobie ubrania.

Kochani, zawsze jak rozpoczyna się nowy rok to ja mam w sobie tyle energii, że hej. Oby taka tendencja utrzymała się do końca 2019 roku.

Gdy jest źle, posprzątajcie sobie świat!


Buziaczki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz