wtorek, 1 stycznia 2019

Szczęśliwego Nowego Roku 2019!!!

Mamy już 2019 rok, a co za tym idzie nowe plany, cele, marzenia na najbliższe 12 miesięcy. Mam nadzieję, że chociaż kilka uda mi się spełnić. Wtedy poczuję, że UDAŁO SIĘ. Oczekuję na samo dobro w tym roku, ponieważ tak jak wiecie poprzedni rok był dla mnie tragicznym rokiem, w którym było tylko kilka miłych wydarzeń choć to były zdarzenia nienależące do tych spektakularnych osiągnięć. Dlatego też, myślę że zła passa się skończyła i będzie tylko lepiej.

Co zamierzam w 2019 roku?

Na pewno chcę dalej poprawiać swoje zdrowie, być może rzucę palenie(tak aby nie palić nawet okazjonalnie), chcę schudnąć i wrócić do ćwiczenia YOGI. Mam jeszcze wiele marzeń i planów, ale to pozostawię póki co dla siebie. Z biegiem czasu mam nadzieję, że się o wszystkim dowiecie. Niemniej najważniejszą zmianą jaką chcę wprowadzić do swojego życia jest unikanie ludzi toksycznych, narzekających, ponieważ wtedy sami zostajemy ściągani w dół. Nigdy nie byłam osobą, której cały świat nie pasuje dlatego widzę, że to co kiedyś było w moim życiu, nie było takie złe. 



Z tego miejsca życzę Wam raz jeszcze Szczęśliwego Nowego Roku 2019!!! Jest to mój pierwszy rok numerologiczny dlatego chcę dobrze żyć(wg mnie), ponieważ jestem w nowym 9-letnim cyklu w Numerologii. To idealny czas na NOWE ŻYCIE.


Ślę noworoczne pozdrowienia i uściski!!!

Happy New Year 2019

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz