piątek, 18 stycznia 2019

RELAX to podstawa zdrowia!

Wszyscy powinniśmy uczyć się odpoczywać, ponieważ za dużo pracujemy, za wiele mamy obowiązków w domu i poza nim. Zapominamy, że aby być zdrowym zarówno fizycznie jak i psychicznie, potrzebujemy relaksu, który ma dla nas zbawienny wpływ.

RELAX to podstawa zdrowia!

W Zofiówce czułam się bardzo dobrze, niczym jak we własnej Narnii. Każdy od czasu do czasu powinien zmienić miejsce swojego pobytu chociaż na kilka godzin. Zmiana wizualna świetnie oddziałuje na nasze wnętrze. To taki mały krok, a jakże wielki.

Mam sentyment do tego zdjęcia. Oczywiście zrobiła je Karolina, ponieważ ja nie mam oka do zdjęć, więc wiecie ha ha. Swoją drogą las to bardzo ezoteryczne, mistyczne miejsce. Psychotronicy czy parapsycholodzy uważają, że umysł bardziej rozjaśnia się właśnie w tym miejscu. Coś w tym jest, bo zupełnie lepiej myśli mi się miedzy drzewami, z dala od nieświeżego powietrza Łodzi. 

Każdemu polecam mały krok, który stanie się Waszą wielką zmianą.


Pozdrowienia ślę i buziaki 👄👄👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz