wtorek, 31 marca 2020

Mamy to! Już ponad 100 TYSIĘCY wyświetleń Myśli Kobiety Wyzwolonej :)

Dobry wieczór moi Kochani! 👋👄❤😇😈

Dzisiaj jest dla mnie wyjątkowy post, ponieważ mój blog Myśli Kobiety Wyzwolonej przekroczył na liczniku wyświetleń 100 TYSIĘCY!!! ❤❤❤❤❤ Nie wiem jak, nie wiem kiedy tak szybko dobiliśmy do takiej cudownej, astronomicznej liczby. Z tego miejsca chciałabym Wam serdecznie podziękować z całego mojego serca ❤ za ten czas kiedy to mogłam wylać swoją radość, smutek, żale i motywację na "kartki" mojego bloga. Gdyby nie Wy, gdyby nie Wasz odzew to pewnie nie byłabym tutaj tak długo. Cieszę się, że mogłam niektórym doradzić, innym pomóc, komuś poprawić nastrój i wesprzeć. Jak wiecie doskonale KOCHAM PISAĆ i będę to robić do końca życia, ponieważ to taka moja "kokaina" dzięki, której mogę żyć. Dziękuję Wam za to, że mogłam Was poznać wirtualnie a niekiedy i osobiście. Uwielbiam Was! I co jak co... ale mam najlepszych Czytelników w sieci. NAJLEPSZYCH! ❤

To co Kochani, teraz dobijamy do 200 tysięcy, co Wy na to? 😈😈😈😈😈😈

Dużą część mojego bloga stanowią fetyszyści stópek i chcąc Wam podziękować za wspólny czas wstawiam Wam tutaj moją najnowszą fotkę moich stóp. Jak Wam się podoba?

Mam nadzieję, że kolejne tysiące wyświetleń przeminą nam bardzo przyjemnie i czegoś razem o życiu się nauczymy. WIEDZA to karta przetargowa tego świata!

Jeśli czytają mnie blondynki to jak najbardziej po raz któryś już chcę Wam polecić kolor pomarańczowy, który to idealnie podkreśla włosy blond. Oranż dodaje uroku, dziewczęcości i przede wszystkim odmładza. Polecam!

Na koniec dzisiejszego dziękczynnego postu jeszcze raz serdecznie Wam DZIĘKUJĘ! ❤


Życzę Wam w tych trudnych czasach dużo ZDROWIA i mnóstwo UŚMIECHU!



Buziaczki moi Kochani! 👄👄👄👄👄👄👄

2 komentarze:

  1. Masz jakieś dziwne te stopy,te małe paluszki są takie krótkie wręcz nie proporcjonalne do reszty;)Ale i tak miałbym na nie ochotę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat mam stopy bardzo proporcjalne ;) krótkie paluszki? a skąd... ja mam długie palce i czasem się zastanawiałam czemu nie są krótsze ha ha ha :D niestety nie jestem fotografem, więc nie umiem robić zdjęć tak aby ujęcie było dobre. Skoro Ci się moje stopy podobają to zapraszam na inne stopkowe posty, a na pewno będziesz bardziej usatysfakcjonowany.


      Pozdrawiam Cię serdecznie i przesyłam świąteczne życzenia :)

      Usuń