sobota, 7 marca 2020

SPACER dobrze mi zrobił :)

Dobry wieczór moi Drodzy! 😇 Dzisiaj nie byłam w zbyt dobrym nastroju, ponieważ czułam duże osłabienie, ale wynikało ono ze zbyt małej ilości jedzenia jakie dzisiaj przyswoiłam. Niemniej już czuję się lepiej, ponieważ uskuteczniłam godzinny spacer dla relaksu z mamą i z Reksiem. Zawsze lubiłam spacerować, ponieważ to mnie świetnie odprężało. Wiem, że sporo osób chorych na nadciśnienie mnie czyta, więc od razu mogę polecić Wam spacerowanie, które jest najlepszą aktywnością fizyczną przy tym schorzeniu. Spacery pomagają dotlenić cały organizm, wyciszają, poprawiają wydolność organizmu i oczywiście sprawiają przyjemność jeśli spacerujecie z kimś dla towarzystwa. Polecam każdemu spacerowanie! ❤

Nawet nie spodziewałam się, że dzisiaj spacer tak bardzo poprawi mi moje samopoczucie. Swoją drogą zmieniając temat... czy Wy też zauważyliście, że ten 2020 rok "biegnie" sprintem? Niedawno dopiero się zaczął a mamy już marzec. Mnie jak nigdy przedtem rok bardzo szybko mija. Wiadomo, że jest to subiektywne odczucie, ale jednak. Ciekawa jestem Waszego zdania w tej materii 😇.


Kończąc dzisiejszy miniPOST chciałam Wam powiedzieć, że z pewnością niebawem poruszę temat koronawirusa, ponieważ to ważna sprawa, ale dzisiaj sobie już odpuszczę, bo nie chcę sobie psuć poprawionego samopoczucia.


Buziaczki Kochani 👄👄👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz