czwartek, 5 marca 2020

Środa mnie wykończyła, ale...

Dobry wieczór Kochani. Wczoraj był dla mnie męczący dzień psychicznie, ponieważ musiałam ogarnąć jedną sprawę i nie do końca wszystko udało mi się załatwić. Nie byłam zbytnio zestresowana, póki nie wróciłam do domu. Sprawa przeciągnie się prawdopodobnie na ten tydzień i mam nadzieję, że dzisiaj coś więcej załatwię. Powiem Wam, że sprawy administracyjne lepiej pilnować, ponieważ koszty jakie później możecie ponieść finansowe i emocjonalne (ze względu na stres) mogą być znaczne. Dzisiaj dowiedziałam się mniej więcej co muszę ogarnąć i czego potrzebuję, a jutro muszę to wykonać, co wcale nie ułatwia mi sprawy. Jak wróciłam po całym dniu do domu to musiałam się położyć na 4h i zregenerować się. Czułam się jak przejechana walcem!

Czeka mnie tyle różnego załatwiania, że nawet musiałam odwołać moją dzisiejszą wizytę przedłużania rzęs bo nie miałabym czasu aby się wybrać. Trudno, rzęsy to teraz najmniejszy problem w moim życiu. Plus jest taki, że przekonam się czy mi się po 3 zabiegach przedłużania nie zniszczyły jak już wszystkie przedłużone mi odpadną.

Nie będę ukrywać, że dobiłam się tym, że w Polsce w Zielonej Górze został zdiagnozowany pierwszy przypadek koronawirusa. Powiem Wam, że coraz bardziej rozumiem panikę ludzi bojących się zarażenia. W moim przypadku to teraz miałabym straszne problemy z wyleczeniem i samym leczeniem. Nie chce mi się nawet tego tłumaczyć... przepraszam. Opowiem Wam o tej sytuacji jak będę miała siłę i ochotę, bo teraz to tylko chciałabym to jak najszybciej załatwić. W tym przypadku CZAS TO PIENIĄDZ.

Trzymajcie kciuki abym w tym tygodniu już się z tym uporała, bo im szybciej to załatwię tym lepiej dla mnie.

Na koniec chcę Wam powiedzieć, że jeśli wszystko uda mi się załatwić w tym miesiącu to w kwietniu na 4 dni wybiorę się gdzieś poza moje szare miasto. Najchętniej to wybrałabym się do SPA na 3-4 dni bo na tyle mogę, bo nie mogę opuszczać zajęć. I pewnie zrobię tak jak mówię, bo potrzebuję sobie posiedzieć w jacuzzi, popływać w basenie i oddać się w ręce dobrego masażysty. Jeśli wyjazd do SPA nie wypali to pójdę sobie po prostu na masaż gdzieś w Łodzi albo na basen. Uwielbiam pływać a tak dawno tego nie robiłam. Chociaż teraz skupiska ludzi są niewskazane i lepiej zapobiegać niż leczyć. Takie jest moje zdanie. Wiadomo, że nie ma sensu jeszcze w Polsce wpadać w panikę ale przezorny zawsze ubezpieczony jak to moja mama mówi. 


Teraz zmyję makijaż i obejrzę sobie dwa odcinki jakiegoś serialu i pójdę spać bo o 11 muszę z domu wyjść i znowu załatwiać sprawy. Jeszcze muszę iść do lekarza hahahahahahhahaha. Krzyżyk na drogę dla mnie aż chciałoby się powiedzieć! 😈 Obym ja to dzisiaj wszystko załatwiła i miała z głowy. Jak to załatwię to będę mogła myśleć o kolejnych sprawach, ale to co ja muszę załatwić to serio sprawa niecierpiąca zwłoki. Także trzymajcie za mnie kciuki Kochani i życzcie szczęścia, bo ono dzisiaj bardzo jest mi potrzebne.



Buziaczki Kochani 👄👄👄👋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz