wtorek, 10 marca 2020

W Dniu Mężczyzn życzę Mężczyznom...

Dzień dobry!
Dzisiaj mamy Dzień Mężczyzn, więc nie mogłam zapomnieć o Panach, ponieważ to właśnie oni stanowią większość mojego bloga - Myśli Kobiety Wyzwolonej 😈😈😈. Dlatego w Dniu Waszego święta życzę Wam oczywiście zdrowia (bo ono jest najważniejsze), pomyślności i dużoooo pieniędzy (abyście mogli spełniać zachcianki Waszych kobiet ha ha ha 😈). I teraz czas na mniej pospolite życzenia!

Panowie życzę Wam abyście byli odpowiedzialnymi mężczyznami, ponieważ w XXI wieku brakuje odpowiedzialnych mężczyzn. Bądźcie odpowiedzialni za swoje wybory, SŁOWA!, czyny i za kobiety, które często porzucane są kiedy to zachorują lub zajdą w ciążę. Bądźcie odpowiedzialnymi Mężczyznami przed duże "M".

Moi drodzy Panowie bądźcie mężczyznami a nie facetami, których jest niestety tak wielu. Otwierajcie przed kobietą drzwi, odzywajcie się z szacunkiem (wyzwiska zostawcie do łóżka! 😈), dbajcie o nas kiedy nam źle i bądźcie jak Rick z Casablanki. Czemu tak niewielu już jest dżentelmenów. Właśnie za to kocham filmy retro, że tam jeszcze można dostrzec takich wspaniałych mężczyzn.

Panowie... życzę Wam abyście mieli szczęście do kobiet, bo całkiem sporo fajnych chłopów jest samych. Często trafiacie na roszczeniowe kobiety, osaczające modliszki, więc właśnie Wam życzę kobiety z otwartym umysłem, wiedzącej czego chce, elastycznej i po prostu... WSPANIAŁEJ.



Wiecie doskonale, że życzę Wam jak najlepiej, bo rozmawiam z Wami czy to na fanpejdżu, czy to tutaj, czasem na Insta i jeszcze mailowo. Wiem, że mam super Czytelników i doceniam to, że przeznaczacie swój cenny czas na mojego bloga, który stał się i Waszą przestrzenią. Mam nadzieję, że jeszcze wiele lat spędzimy tutaj razem i będziemy się relaksować, wspominać, przeglądać fotografię i przede wszystkim będziemy się rozwijać.


Wszystkiego najlepszego Panowie! ❤👌



Buziaczki 👄👄👄👄👄👄👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz