piątek, 11 listopada 2022

REGENERACJA przy dobrym jedzonku i Netflixie

Dobry wieczór Kochani! 👋💋😇😇😇



Dzisiaj jest 11 listopada, więc idealnie się składa, aby odpocząć 😀😀😀. I tak też dzisiaj robię! 





Dzisiaj miałam gigantyczną ilość snu, ponieważ bardzo tego potrzebowałam po ostatnich dwóch ciężkich i bardzo trudnych dla mnie tygodniach. Wstałam bardzo wcześnie, bo o 08:30 - dla mnie to bardzo bardzo wcześnie, bo rzadko kiedy wstaję o takiej porze. Wstałam i zaczęłam ogarniać swoje sprawy na dzisiaj do zrobienia, a po południu zdecydowałam się na długą drzemkę. Nie jestem z tych ludzi, którym wystarcza 15 minut zamknięcia oczu. Dla mnie drzemka to 2-3h snu 😆. Sorry not sorry!




Mój brat wyjechał dzisiaj do Poznania, więc zobaczymy się dopiero za jakieś 2 tygodnie. Niemniej uważam, że odpoczynek od siebie bardzo dobrze robi człowiekowi. Wiele osób się zapewne ze mną nie zgodzi, ale ja nie jestem z tych, którzy potrzebują aby ktoś na głowie siedział mi non stop. Uważam, że odległość świetnie robi przyjaźni, miłości i rodzinie. I tak... popieram związki na odległość również. Uważam, że są ludzie, którzy potrzebują dużo prywatności, samotności i spokoju od drugiej strony. Poza tym nic nie scala ludzi bardziej niż poczucie tęsknoty. Oczywiście to moje zdanie i moje odczucia. 






Dzisiaj planuję zjeść coś pysznego na kolację, choć jeszcze nie wiem co zjem 😅😅😅. Cała ja! Porozmawiam sobie z mamą, obejrzymy może coś na HBO, a potem przeprowadzę moją wieczorną pielęgnację twarzy i znajdę sobie coś interesującego na Netflixie. Może tym razem postawię na Fantasy? No zobaczę, co mnie zainteresuje. 

Dzisiaj na Instagramie dostałam z 10 wiadomości a`propos mojego najnowszego zdjęcia z bardzo długimi blond włosami. Otóż Kochani... jest to nic innego jak blond doczep z Tedi`ego 😏😋😎. Włosy są syntetyczne, aczkolwiek bardzo dobrej jakości. Kosztowały około 30-40 złotych. Dostępne były jeszcze w kolorze ciemnego brązu. Nie wiem czy nadal można je zakupić, ponieważ kupiłam je rok temu w okresie Bożego Narodzenia. Jeśli macie ochotę na zagęszczenie swojej czupryny to bardzo polecam ten doczep, ponieważ włosy naprawdę są dobre jakościowo i barrrrrdzo długie - co uwielbiam. 




A teraz Wasza Maassen udaje się do kuchni. Zrobię sobie herbatkę z miodem. I to z miodem królewskim, bo FACELIOWYM. Miód faceliowy to miód obniżający ciśnienie krwi. Polecam! 






Dobrej nocy Diabełki! 💋💋💋💋💋💋😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😋😋😋😋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz