środa, 16 listopada 2022

Wrzesień 2022 oczami MotorOLI, czyli... najsmaczniejsza JEDNORAZÓWKA, silna alergia i zdjęcia, których nie widzieliście NEVER (22 zdjęcia!!!) - CZĘŚĆ 3

Dzień dobry w tę deszczową środę w Łodzi.

Dzisiaj przechodzimy do 3 części, a zarazem już ostatniej. 

Zapraszam. 




To jednorazówka z Geek Bar o smaku lodów truskawkowych. Oprócz tego, że była bardzo smaczna, to dodatkowo ma zajebiste światełko, które po prostu zwraca uwagę i robi robotę. 

Jeśli szukacie mega wygodnych tenisówek za niewielkie pieniądze (39,99 zł) to polecam Wam butki z H&M. Akurat ta marka tenisówki robi cudowne. Zakładam je na gołe stopy i NIC się nie obciera. 



Odkąd zaczęłam pić piwo ciemne z sokiem malinowym to już nie chcę pić innego. Ciemne rządzi!



To był typowy, tradycyjny polski obiad. Miałyśmy z Karoliną to samo, z tym że ja poprosiłam o gotowane ziemniaki, a Karola o kluski śląskie. 



Na deser miałam szarlotkę z lodami waniliowymi. Sernik czy szarlotka?



Jak Wam się podoba taka stylówka? Według mnie jest iście jesienna. 


bluzka - H&M
kurtka - H&M
spodnie - H&M
torebka - H&M



Fasolka w sosie pomidorowym o smaku barbecue ❤. Heinz!



Moja mama jest fanką rurek z bitą śmietaną, ale ja do nich tak entuzjastycznie nie podchodzę. Akurat ta słodycz nie robi na mnie żadnego wrażenia.



Kiedyś notorycznie układałam Pasjansa, lecz na wiele lat od tego odeszłam. No i patrzcie.



Nie wiem po czym dostałam takie odczyny alergiczne. Macie jakiś pomysł?



Szczypało, swędziało i generalnie było chujowo.



No nie wyglądało to zbyt ładnie... 



Dwa tygodnie ta alergia się utrzymywała. MaSaKrA.



Tutaj szłam do apteki po leki antyhistaminowe.



Przy okazji kupiłam ciasto (?), bardziej była to... galaretka z owocami na bardzo cienkim spodzie z ciasta. Czy dobre? Może być. Jadalne. 



Tutaj powoli odczyny się zmniejszały.



Farmaceutka poleciła mi Aleric, który jest najnowszym lekiem przeciw alergii. Wkłada się tę tabletkę pod język i lek się powoli rozpuszcza uwalniając swoje działanie. Tabletka smakowała jak balonówka, mniam! 



Jeśli chcecie ładnie pachnieć na dole to polecam te chusteczki do higieny intymnej. 



Uruchomiłam w końcu dziadka laptopa i znalazłam takie foteczki 💙💙💙💙💙💙💙💙. To zdjęcie jest z 2016 roku kiedy to studiowałam stosunki międzynarodowe. Jak widać, lubiłam wtedy niebieski 😅.



Wielkanoc 2016 💛🐣🐤🐥. I pomyśleć, że uważałam się tu za grubaskę. 



Moje zdrowe włosy! Gdzie jesteście?!



A tu przed 18 urodzinami mojego brata.



Moja mina na tym zdjęciu jest po prostu bezcenna 😅😅😅.


Jednak dobrze robić zdjęcia bez ustawki, bo jednak wspomnienia wtedy są cudowne. 
Ach... wspomnienia. Wspomnień nikt nam nie odbierze. No chyba, że skurczybyk Alzheimer. Oby nie!








No i to już koniec zbiorczych postów z września 2022 roku. Mam nadzieję, że miło spędziliście ze mną trzy dni z rzędu. Podobało się?




Buziaczki 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋





















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz